manga_preview
Boruto TBV 09

Michiru-Kun

Obrázek uživatele Michiru-Kun
Michiru-Kun je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
16 roky 50 týdny
Poslední vstup do Konohy
Pondělí, Prosinec 9, 2013 - 19:49

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Michiru-Kun se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
Mnoho... =^o^=
Anime, které jsem viděl(a)

Full Metal Alchemist,Bleach, Blood+,Naruto,Yu Yu Hakusho,Pokemon,Final Fantasy VII - Advent Children,Fantasy VII - Esenc of Life, Fullmetal Alchemist - Conqueror of Shambala,Byousoku 5cm,Trigun,Kiddy Grade,Cowboy BBob,DigiMon,Full Metall Panic,The ARc,Death Note,RoD Rear Or Die,Nerima Daikon Brothers,Kubix,Inuyasaha,Slayers,Naruto Shippuuden,Naruto Shippuuden Movie,Naruto Movie 1,2,3,Yu-Gi-Oh GX,Dice,Dragon Ball Z,Rapper Parapa,Jigoku Shoujo,Kyoro-Chan,Galery Fake,Mirage Of Blaze,Gravitation,Humanoid Kikaider,Kaledio Star,Paradise Kiss,Hakaima Sadamitsu,Digimon 2,Love Hina,Hellsing,Ghost In Sheel,Bokurano,Devil May Cry,Oban,Elfen Lied,D.N-Angel,Princess Mononoke,Akira AtD.........................................Doplnim až bude čas:)..

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
eh..rychlovka-Sebastian Michaelis,Naruto Uzumaki,Jiraiya,Kakashi,Ru...a dálší až budu mít čas doplnim

Naruto

Oblíbená postava
Minato,Narů,Jiraiya,Hidan,Nagati,Madara...
Oblíbené Jutsu
Futton:Rasen Shuriken,Kirin,Katon-Karyuu Endan...další si nevzpomenu...
Postava, kterou nesnáším
Není :)..
Jutsu, které se mi nelíbí
Sennen Goroshi Mám zněj bolehlav :D kámoš nebo sourozenci to používaj furt...
Naruto sleduji
S Českými i Anglickými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

ICQ
488400603
Skype
mpx-cz
Facebook
Michal Pašek
Okres
Praha
Věk
19
Bydliště
Černý Most
Pohlaví
Kluk
Moje oblíbená hudba

Skoro vše až na dechovku a většinu rapu...

Můj sen

Beat the Life !!^.^..a Taky to Japonsko Smiling...


Podpis

Miku-Chan