manga_preview
Boruto TBV 08

Haruka-Jenjiro

Obrázek uživatele Haruka-Jenjiro
Haruka-Jenjiro je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
14 roky 52 týdny
Poslední vstup do Konohy
Pátek, Leden 1, 2010 - 17:11

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Haruka-Jenjiro se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
Naruto
Anime, které jsem viděl(a)

Naruto,Soul Eather,Kaleido Star,Full metal alchemyst,Full metal Panic,Death Note,Bleach,Amazing nurse Nanako,Black Lagoon,Mew Mew Power,Chobits,Air,Chrono Crusade,Cowboy Bebop,D.N.Angel,Inuyasha,Elfen Lied,Fruits Basket,Gravitation,School Days,Haruhi Suzumiya,Hayate no Gotoku,Heelsing,Magic Knight,Pumpkin Scissors,Sailor Moon,Shaman King,Schuffle!,Slayers,Vampire Knight,Wolfs Rain,Yu Yu Hakusho,Chibi Karin(Vampire),Air,...

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Naruto Uzmaki ^^

Naruto

Oblíbená postava
Naruto ^^
Oblíbené Jutsu
Rasnegan a všechny jeho podoby
Postava, kterou nesnáším
Sasuke Uchiha
Jutsu, které se mi nelíbí
žádný .... xD
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

Skype
Haruka-Jenjiro
Věk
12
Bydliště
Olomouc
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

Electro a JPop


Podpis

92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.