manga_preview
Boruto TBV 09

Gurthfin

Obrázek uživatele Gurthfin
Gurthfin je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
16 roky 31 týdny
Poslední vstup do Konohy
Čtvrtek, Prosinec 19, 2013 - 21:56

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Gurthfin se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
One Piece, Ghost in the Shell, Suzumiya Haruhi no Yuutsu
Anime, které jsem viděl(a)

Naruto, One Piece, Sailor Moon, Full Metal Panic Complete, Ghost in the Shell Complete, Princezna Mononoke, Ranma, Yu-gi-OH, Dragonball, Elfen Lied, Final Fantasy : Esence zivota, FF: Advent childern, Pokemon, Digimon : Frontier, Neon Genesis Evangelion, Fate Stay Night, Claymore, Chrno Crusade, Blood+, Byosoku 5cm, Witch Hunter Robin, Animetrix, Gunslinger Girls, Murder Princess, Gunsmith Cats, Mahoromatik full,Chobits, Haibane Renmei, Onegai Teacher, Tengou Tenge, Onegai Twins, Noir, Hellsing + Ultimate, Abenobashi, Love Hina full, Shuffle!, Cesta do fantazie, Aika, Genshiken, Utawarerumono(preklad 10-26), Green Green, Mai-Hime, Appleseed, Popotan, Great Teacher Onizuka, Ninja Scroll film, Karin(preklad dokončený), Dr. Slump, Shakugan no Shana 1,2 + film + OVA, Suzumiya Haruhi no Yuutsu, Andelske vejce, Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan full, radsej si pozrite môj podpis.

Zajímá mě
jen Anime
Nejoblíbenější postava
Shikamaru, Majorka Motoko Kusanagi(Gits), Morino Ichigo(Onegai Teacher/Twins, hlavne Twins), Revy(Black Lagoon), Suzumiya Haruhi, Arale(Dr. Slump), Rimi (Chaos;Head)

Naruto

Oblíbená postava
Sikamaru (しかまる)
Oblíbené Jutsu
Rasengan, Bozska technika loutky(nevim presne ako sa to vola)
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

Věk
20
Pohlaví
Kluk
Můj sen

Zmenit svet


Podpis

www.endofeternity.wgz.cz - zde moje preklady