manga_preview
Boruto TBV 09

Killunia Akatatsu

Obrázek uživatele Killunia Akatatsu
Killunia Akatatsu je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
14 roky 37 týdny
Poslední vstup do Konohy
Čtvrtek, Srpen 26, 2021 - 16:32

Mise

Hodnost: Recepční v lázních (bodů: 33) (info)
Výsledky misí, kterých ses účastnil(a).
Typ miseSplněnoNesplněnoVzdánoAktivníCelkem
C30003

Anime a Manga

Manga, kterou jsem četl(a)

Naruto, Bleach, Death Note, D.Gray-Man, Vampire Knight......

Nejoblíbenější Anime a Manga
Naruto, Death Note, Bleach
Anime, které jsem viděl(a)

(jako každé malé dítě) Pokémon, Digimon a Bayblade
Naruto, princezna Mononoke, Bleach, Death Note, D.Gray-Man, Hetalia, Full Metal Alchemist, Vampire Knight, Yu Yu Hakusho, Inuyasha.......

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Gaara, L, Pein, Grimmjow

Naruto

Oblíbená postava
Gaara-sama, Pein-sama, Itachi-onii-san, DeiDei-kun, Hinata-chan, Kisame-san, Sasori-san, Konan-chan, Killer Bee, Kakashi-senpai, Kiba-kun, Mei Terumi, Suigetsu-kun, Mada-chan (teda... chci říct... Madara-sama... :D)
Oblíbené Jutsu
Je jich fakt hodně.... Shrnu to: Tak nějak většina technik, které používají mí oblíbenci...
Postava, kterou nesnáším
Tak nějak jsem si na valnou většinu postav po čase zvykla...
Jutsu, které se mi nelíbí
Taková prakticky není.
Naruto sleduji
S Českými i Anglickými titulky
Kam chci patřit
Akatsuki

Nindža karta

Okres
Teplice
Věk
xxx
Bydliště
Helsinki, Suomi; zimoviště - Oslo, Norge nebo Vancouver, Canada
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

Nightwish, Metallica, Within Temptation, Three Days Grace - tyto skupiny patří (a budou patřit) mezi mé nejoblíbenější. Nenuťte mě vybrat si jen jednu - ono to nejde. Každá má své klady i zápory, ale všechny mám stejně ráda.
Co dál? No, určitě jim podobné interprety. Občas si pustím staré dobré AC/DC, jindy dám přednost Evanescenci, Apocalyptice, Nickelbacku, Eluveitie, After Forever nebo podobným skupinám. Také obdivuji a mám ráda Tarju Turunen a její úžasný hlas. Ale držím se žánrů rock/metal. Ráda vystupuji z davu, takže žádné techno, slaďácky popíček, Justin Bobr nebo Jednosměrka.
Výjimku tvoří japonská hudba. Japonci mají většinou povedené písničky, i přesto, že nejsou rockové. Ale musí to být hudba pro můj hudební sluch, jenž v dnešní době velice trpí.
A samozřejmě ještě soundtracky a klasická hudba. Ráda hraji PC hry a hudební doprovod kupříkladu u série Heroes of Might and Magic je úžasný a lahodí mým uším. Takže OST z fantasy her. Pak i z filmů (oblíbila jsem si tvorbu Hanse Zimmera ^^). No a klasická hudba. O tom nemusím dlouze hovořit. Snad jen, že nejradši z klasiky mám "Mou vlast" od Smetany.

Můj sen

Najít někoho, pro koho budu opravdu užitečná. Alespoň jednou v životě překonat své fóbie. A aby mě lidé přijali takovou, jaká jsem.


Podpis