manga_preview
Boruto TBV 07

Lampárna

Lampárna (Lampáreň) - miesto na vaše sťažnosti

Máte pocit, že vám bolo ukrivdené? Nezachoval sa k vám niekto korektne? Odoprel vám niekto niečo, na čo máte právo? Boli ste terčom posmeškov iných užívateľov, či prejavov neprofesionality "privilegovaných" a je vo vašom záujme vec nejako riešiť? Potom ste na správnom mieste. Sťažovať sa totiž môžete práve tu, na Lampárni.

O čo ide?


Lampárna (Lampáreň) je miesto na transparentné (prístupné všeobecnej verejnosti, ktorá o to javí záujem) riešenie konfliktov medzi jednotlivými užívateľmi (či už ide o moderátorov, editorov alebo rádových užívateľov) a medzi užívateľmi a stanovenými pravidlami.

Ako na to?


Zlaté pravidlo nadovšetko: hlavne slušne. Pred odoslaním samotného príspevku so sťažnosťou sa radšej ešte raz poriadne zamyslite. Všetci sme totiž len ľudia. Je teda možné, že človek, ktorý vám "tak strašne ukrivdil" mal jednoducho len blbý deň a vy mu ho podaním sťažnosti tu rozhodne nezlepšíte. Tiež sa, prosím, zamyslite nad tým, či na počiatku problému náhodou nebola chyba práve na vašej strane. Ušetríte tak čas a nervy sebe, osobe, ktorá bude vašu sťažnosť riešiť a napokon aj moderátorom, ktorí na toto vlákno dohliadajú. Ak ste si však úplne istí, že toto nie je váš prípad, prezentujte tu vašu sťažnosť vo formáte, vyhovujúcom nasledujúcim pravidlám:

  • upozorniť protistranu na sťažnosť.
    Po zaslaní sťažnosti upozorníte pomocou súkromnej správy osobu, ktorej sa týka. Ak sa sťažujete na nejaké pravidlá, upozorníte osobu, ktorá ich vytvorila.
  • nijaké urážky, osobné útoky, či vulgarizmy.
    Ak si potrebujete proste len "vyliať srdiečko", použite Smeťák.
  • stručná, jasná a zreteľná formulácia.
    Musí byť jasné na koho/čo sa sťažujete, čo je predmetom vašej sťažnosti a kedy a kde nastal spomínaný problém. A hlavne píšte vecne - nijaké srdcervúce polstranové dojáky.
  • podpora sťažnosti dôkazmi a faktami.
    Odkaz na vlákno, kde sa vyskytol spomínaný problém (pokiaľ možno priamo na konkrétny príspevok/príspevky), pokiaľ boli tieto náhodou zmazané alebo bol prístup k nim inak znemožnený, postačí približný čas/dátum a nejaká "záchytná" informácia, pre prípadné dohľadanie v logu. Sťažnosti typu "jedna babka povedala, že..." riešiť nebudeme.
  • návrh na riešenie vzniknutej situácie.
    Vaša predstava úspešného vyriešenia vášho problému.




Jediné napomenutia, ktoré môžu byť v tomto vlákne užívateľom udelené, sú za porušenie pravidiel Lampárne. Pokiaľ sa všetci budete nimi riadiť, nič vám nehrozí. Nebojte sa teda prejaviť (ale slušne!), keď máte tú možnosť.


Riešené sťažnosti:

  • zmazaný FA (MaStar / Lentyl) - nevyhovené
  • nevhodný komentár k FF (Rai / Fňu) - vyhovené


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lucy Sarutobi
Vložil Lucy Sarutobi, Po, 2012-08-06 19:31 | Ninja už: 4328 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Toto není tak nějak velká stížnost. Ale docela mě dost vadí uživatek Kastroll. Pořád tady někoho zesměšňuje a když se někdo toho ponižovaného zastane tak z toho Kastroll pokažde výjde. Nevím jestli nějací editoři klábosí a stali se z nich nějací super kamarádi, ale to neznamená že má jiné práva než my. Podle mě je to dost nespravedlivé když se ho nějací editoři zastávají (nebudu jmenovat) ale on už udělal tolik ponížení a stále nedostal BAN. Dám příklad z adaba, ten sice kdysi také buzeroval ale BAN pokaždé dostal, zatím Kastroll jsem neviděla že by byl blokovaný. Docela mě to dost uráží že on z toho vždy výjde nejlíp, zatímco si začal. Ale je to můj názor, hodně se mi ulevilo a byla bych ráda kdyby toto téma probíhalo v klidu bez vulgárních narážek.

DISKUSIA UKONČENÁ, NEVYJADROVAŤ SA!


Obrázek uživatele Anna Franková
Vložil Anna Franková, Po, 2012-08-06 23:55 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 576 | Autor je: Prostý občan

Proto si vážně nemyslím, že bych si zasloužil BAN jen proto, že jsem nějakým záhadným způsobem mohl nepřímo urazit tuto děvušku.
What do you think, everyone Kei?

,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko

Obrázek uživatele Lucy Sarutobi
Vložil Lucy Sarutobi, Út, 2012-08-07 12:15 | Ninja už: 4328 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu


Obrázek uživatele Anna Franková
Vložil Anna Franková, Út, 2012-08-07 13:54 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 576 | Autor je: Prostý občan

Vzhledem k tomu, že se jedná v této diskuzi pouze o to, že se Kei nelíbí mé chování, tak myslím, že se tento konflikt může uzavřít jako nevyhovený. Smiling Konec diskuze. Thank you and goodbye.

,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Út, 2012-08-07 08:09 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

A za co máš ty Dvě napomenutí, mohl bys to napsat?

Podpis:

Obrázek uživatele Anna Franková
Vložil Anna Franková, Út, 2012-08-07 10:58 | Ninja už: 5624 dní, Příspěvků: 576 | Autor je: Prostý občan

O tom prvním si už nejsem jistý - možná za ten flame, kam jsem jednou přidával a tak zajistil jeho pokračování, ale druhé mi bylo uděleno celkem nedávno, za překročení počtu dovolených úrovní v sekci Ukaž se!.

,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 18:21 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Kauza #3 - diskriminace adaba

Předem bych chtěl upozornit, že sám se nepovažuji za nějakého mírného a tolerantního člověka, ovšem sám se musím pochválit, že po týdenní blokaci účtu jsem se velmi zmírnil a již nešiju do uživatelů, jako dřív.

Teď ke stížnosti.

Dříve, když jsem zapadal do skupiny českých otaku, kteří šíleně milují Naruta atp., jsem tu na konoze neměl problém. Každý týden jsem poděkoval za Naruto nový díl, někdy napsal do anime nové díly, že díl byl super. To bylo vše. Poté, když se mi otevřely oči, tak jsem si vytvořil averzi proti "otaku" a začal tu vytvářet flame, kde jsem pobuřoval fanoušky Kushiny, že je hnusná po porodu atp.. Za to jsem dostal pár upozornění, ale nesklidnil jsem se a po půl roce jsem dostal ban. Za týden byl po domluvě s prasátkem pryč a já jsem si řekl, že už budu raději ok, protože nerad bych dostal trvalou blokaci na konoze a začínal bych zase od znovu. No, jenže jak jsem se zmírnil, někteří admini si pořád nemohli vytvořit se mnou opět neutrální vztah a neustále proti mě něco měli, tak mě občas pomluvili na smeťáku, někdy zveřejnili PM, aby se ostatní zasmáli atp...
Dnes mi dokonce přišlo cca mé 7. upozornění, kde mi bylo vyhrožováno trvalou blokací. Přišlo mi od Calime, od které jsem dostal už 2, nebo 3 upozornění. Vlastně nikdy mi ani nebylo vysvětleno, jakého příspěvku se týká a jak se mám polepšit, což by tedy podle mě uživatelovi vysvětleno být mělo.
Rayzo, kterého pokládám za asi jednoho z nejlepších moderátorů mi to vysvětlil, tak jsem se podle toho polepšil ale pořád proti mě moderátoři něco mají. Někteří mě mají za trolla, někteří mě ironicky odbývají na IRC, někteří mě neřeší. Což mě celkem mrzí, protože takhle by se podle mě moderátoři tak vyspělého webu, jako je Konoha, chovat neměli.

Nějaké screeny:


a potom jsou nějaké další odbytí, ty si ale nefotím, tak to nebudu řešit.

Narozdíl od takového Kastrolla, který ovšem ale trollí, zatímco já říkám opravdu to, co cítím, jsem schytal 2x víc napomenutí.. a co ještě víc, tak z 99% nevím, za co jsem je vůbec dostal.


Tohle napomenutí mohlo být oprávněné, už si nepamatuji, za co bylo. Každopádně je zde vidět, že mi moderátorka neodpověděla cca 3 měsíce. Může se vymlouvat na to, že neměla čas, nebo se jí to nechtělo řešit, protože jsem byl otravný, ovšem myslím si, že někdo, kdo oplývá hodností MODERÁTOR/ADMIN/EDITOR, cokoliv, by měl mít velkou trpělivost, pevné nervy a být objektivní, což se podle mě u Calime a pár dalších moderátorů nedá říci.

Toto napomenutí je mé nejnovější. Calime mi i přesto, že je online neodpověděla po dobu 2 hodin. Odpovědi bych se dokonce nedočkal nikdy, dokud bych nezaložil tuhle stížnost.

A teď jsem dokonce dostal kick na IRC. Důkaz netřeba, třeba se dotyční přiznají.

Jak problém vyřešit?
Problém je v tom, že mnoho moderátorů mě vidí jako trolla, takže automaticky ignoruje zprávy, kde se jich ptám, proč mi dali warn. Myslí si, že si jen opět dělám srandu. Tak to ale není a opravdu mě to zajímá, protože nikoho vulgárně nenapadám a pouze dávám argumenty, ať adminům připadají hloupě, nebo chytře.

Proto by měli zapomenout na vše, co jsem kdy provedl a začít mě brát jako normálního uživatele a raději se zaměřit na jednání s uživateli a respekt i k těm, kteří neoplývají vysoké postavení, jako oni.

Jedná se o tyto moderátory: Calime, Yumii, MaStar, Ironhide.
Moderátoři jsou již kontaktovaní.

Naopak bych chtěl pochválit tyto vyšší osobnosti: Rayzo, Neuro a Prasátko
Takhle by se měli chovat k uživatelům správní moderátoři. Nechovají se povýšeně, ale s respektem. Potom se tak k nim chovají i nároční uživatelé, jako jsem já.
Ty jsem ale nekontaktoval, protože si na ně nestěžuji, naopak.

DISKUSIA UKONČENÁ, NEVYJADROVAŤ SA!

Obrázek uživatele MaStar
Vložil MaStar, Po, 2012-08-06 19:08 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 654 | Autor je: Egocentrický bastard, Recepční v lázních

Mám chuť ti dať napomenutie za porušenie pravidiel Lampárne, obnoviť ti BAN a vôbec s tebou nič ďalej neriešiť.

#3: stručná, jasná a zreteľná formulácia.
Musí byť jasné na koho/čo sa sťažujete, čo je predmetom vašej sťažnosti a kedy a kde nastal spomínaný problém. A hlavne píšte vecne - nijaké srdcervúce polstranové dojáky.

Čo si napísal ty? Doják.

Ale neodpustím si dve poznámky:

- IRC kanál #konoha.cz nie je kanálom OFICIÁLNYM ( nikde to písané nie je ), ale FANÚŠIKOVSKÝM a preto tam ani nevystupujú rovnaké autority ( viz. Shadow1101, bufi, Conky - ktorý ti dal kick ), ako na tejto stránke. Neexistuje teda nijaká "právna kontinuita" medzi konoha.cz a #konoha.cz - je to ako keby si po Chupa Chups Co. požadoval finančnú kompenzáciu za to, že ti niekto rozdupal lizátko. Preto si myslím, že tvoja sťažnosť na Yumíí je nemiestna a neopodstatnená. Práva má len 3. deň a preto sa jej to vyjma vašej IRC diskusie ( ktorá je ako som ti už odôvodnil vzhľadom na problém absolútne irelevantná ) vôbec netýka.

- Ukáž mi JEDNU PMku v ktorej sa ma na niečo pýtaš a nedostal si odo mňa odpoveď. Alebo jedno varovanie, ktoré som ti udelil a neupozornil ťa na to.


JOSEPH IS MAKING MY BODY FLY!

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 19:20 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Mně to přijde stručný... já se mohl klidně ještě víc rozepsat. Takhle jsem to zkrátil co nejvíc jsem mohl.

IRC je na konoze, takže vlastně souhlasí s obsahem, který v něm bude, ne? Takže to je samý, jako konoha. Já jsem byl na stránce konoha.cz v té době, když jsem dostal z IRC na konoze.cz kick.

To se týká Calime, ta mě ignorovala v soukromých zprávách. U tebe a Yumíí se to týká pouze u lidskosti a zasedlosti na mě.

Obrázek uživatele MaStar
Vložil MaStar, Po, 2012-08-06 19:22 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 654 | Autor je: Egocentrický bastard, Recepční v lázních

IRC je na serveri quakenet.org, ktorý s konohou nemá nič. To, čo vidíš ty, je v okne vložený webchatový klient, ktorého kód je taktiež výtvorom quakenet.org, takže zasa nemá s konohou nič spoločné.

Znova: ukáž mi jednu PM s mojím neľudským prístupom, resp. jedno neľudské napomenutie.


JOSEPH IS MAKING MY BODY FLY!

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 19:46 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Jednoduše to, že mi nemůžete vysvětlit, za co mi neustále mažete/ou příspěvky a schytávám upozornění. Místo toho se mi akorát dostane urážek.

Obrázek uživatele Calime Istima Wilin
Vložil Calime Istima Wilin, Po, 2012-08-06 19:02 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 2029 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prasatkova sekretarka, Recepční v lázních

Na první PMku jsem ti neodpověděla, protože sis odpověděl sám, tedy by to bylo z mého pohledu zbytečné. Napomenutí se snažím dávat co nejméně (přečti si i předmět zpráv, co posílám), nejdříve rozesílám opravdu hromadu upozornění.

Na druhou PMku jsem ještě neodpověděla, protože se zabývám i jinými věcmi než Konohou (fakt, jsem taky jen člověk, nekecám =)). Jsem online, protože mám Konohu neustále v záložkách Opery, tedy se "přihlásím" pokaždé, když zapnu prohlížeč, pokud tě to vážně tolik zajímá.

Ale abys tedy nebyl ochuzen o mou reakci:
Schválně rozpoutáváš flame v sekci Naruto Anime (kterou mimochodem spravuji), takové příspěvky rovnou mažu, ale jistě si na to vzpomínáš sám. Nebylo to poprvé, nicméně předtím jsem to přehlížela a doufala, že tě to přestane bavit. Také mi přijde více než nevhodné veřejně na fóru požadovat po dívkách, aby ti posílaly fotky, kde jsou jim vidět prsa ;o) (MaStarův topic, MaStarova pravidla...)

Asi tě to překvapí, ale ani jedno ze tří napomenutí, která jsi již stihl během svého působení zde získat, nebylo ode mne.

A milostné zprávy píši jen vybraným jedincům. Promiň, jestli jsem ranila tvé city ^_^

Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.

>(=^.^=)><(^..^)<

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 19:35 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Ne, nerozpoutávám flame naschvál. Vždy napíšu zkrátka příspěvek, který nejspíš nesedí zarytým otaku, tak mi na něj začnou reagovat. Poté tam je 400 reakcí a já dostanu upozornění s výhružkami, že dostanu ban.

Proč je to nevhodné? Dívka psala, že sem nechce dát fotku s prsy, protože by se to půlce lidem nelíbilo. Tak já svým příspěvkem řekl, že mě by se to líbilo, ať mi to pošle. Jen jsem reagoval na její příspěvek a ještě k tomu jsem jí zhodnotil vzhled, což je účel topicu.

Nevím, nerozlišuji to, napomenutí, upozornění.. v obouch se vyhružuje banem.

Obrázek uživatele Calime Istima Wilin
Vložil Calime Istima Wilin, Po, 2012-08-06 19:44 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 2029 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prasatkova sekretarka, Recepční v lázních

Pokud víš (a ukazuješ zde, že je tomu tak), že tvé příspěvky rozpoutávají flame, měl by ses zamyslet nad tím, co a hlavně jak do nich vlastně píšeš, když pak dostáváš PMky tohoto typu, a nesvádět vinu na ostatní.
Nevyhrožuji, pouze upozorňuji na možné scénáře.

Dle mého názoru je to na tomto fóru nevhodné. Jak už jsem ale psala, daný topic nespravuji, tedy se snažím nezasahovat (každý mod/ed má trochu jiný pohled na věc, to je ve společnosti běžné).

Možná by bylo dobré konečně začít, nemusel bys ztrácet čas psaním podobných stížností ;o)

Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.

>(=^.^=)><(^..^)<

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 19:49 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Já flame nerozpoutávám. Pouze píši většinou negativní hodnocení filmů, her, všeho. Uživatelé začnou reagovat. Co s tím, abych neměl ban?

Jaké pravidlo se vztahuje na to, že nesmíte žádat intimní fotografie od uživatelů, kteří říkají, že je mají, ale raději je nepřidají, jelikož by se to půlce nelíbilo?

Obrázek uživatele Calime Istima Wilin
Vložil Calime Istima Wilin, Po, 2012-08-06 19:57 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 2029 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prasatkova sekretarka, Recepční v lázních

Já tě prosím... přečti si to ještě jednou. Jsem velmi trpělivý člověk, ale když nevidím žádnou snahu... I má trpělivost má své meze. Opravdu ti nebudu tu samou věc psát třikrát jinak.

Pokud chceš, můžu to přeložit i do jiného jazyka, nedělá mi to problém.

Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.

>(=^.^=)><(^..^)<

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 20:02 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Rozumím tomu, co píšeš naprosto dobře. Chtěl bych jen vědět, jak se mám zachovat, když tedy na můj příspěvek začne reagovat pár lidí, kterým se zkrátka můj názor nelíbí? Mám na to reagovat, či ignorovat?

Obrázek uživatele Calime Istima Wilin
Vložil Calime Istima Wilin, Po, 2012-08-06 20:05 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 2029 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prasatkova sekretarka, Recepční v lázních

Klidně reaguj, ale v rámci slušného chování a hlavně tématu. Pokud to nedokážeš, pak by ses měl řídit tím, co ti radil Rayzo.

Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.

>(=^.^=)><(^..^)<

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 20:11 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Dobře, pokusím se od této chvíle tedy reagovat v rámci slušného chování a abych nezacházel od tématu (přesně tak jsem se ale choval i v topicu Road to ninja).

Mohl bych alespoň poprosit o to, abych měl šanci zjistit, že se mi ta první volba (že budu reagovat slušně a nebudu psát mimo téma) tak, že se mi předem pošle PM, zkrátka upozornění, že mi to prostě nejde a od té doby zvolím volbu číslo 2, tudíž to, že je budu ignorovat? Nerad bych, abych dostal ban za to, že jsem zkrátka zkoušel tu volbu č. 1.
Stejně si ale myslím, že to dokážu, ale nebudu riskovat permanentním banem.
Tak šlo by to, prosím?

Obrázek uživatele Calime Istima Wilin
Vložil Calime Istima Wilin, Po, 2012-08-06 20:22 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 2029 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prasatkova sekretarka, Recepční v lázních

A co celou tu dobu dělám? Posílám ti upozornění...
Ano, jsem asi naivní, ale doufám, že to opravdu zkusíš, tedy v tom budu pokračovat.

Řekla bych, že tímto je stížnost vyřešena, tedy se může zamknout.

Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.

>(=^.^=)><(^..^)<

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 20:24 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Ale byl bych rád, kdyby se to týkalo i ostatních moderátorů a dali mi jednu šanci a pokud by od této chvíle viděli, že opět zakládám v jakékoliv sekci flame, či cokoliv, co by vedlo k napomenutí, aby mi nejprve poslali upozornění a poté již začnu reakce od uživatelů ignorovat, tudíž začnu být naprosto 100% neproblémový uživatel konohy, což slibuji.

Pokud by to tedy takhle šlo, tak potvrzuji, že je stížnost vyřešena.

Obrázek uživatele Calime Istima Wilin
Vložil Calime Istima Wilin, Po, 2012-08-06 20:26 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 2029 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prasatkova sekretarka, Recepční v lázních

V tom případě napiš PMku každému moderátorovi s odkazem na tuto debatu ;o)

Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.

>(=^.^=)><(^..^)<

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 21:22 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Tak do toho zase nejdu. Zkrátka bych byl rád, kdybych nedostal ban dřív, než bych zjistil, že už zacházím opět příliš daleko.
Jestli by byl někdo schopný mě upozornit a utnout, když to začnu přehánět, byl bych mu vděčný.

Obrázek uživatele Yumíí
Vložil Yumíí, Po, 2012-08-06 18:50 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 596 | Autor je: Prostý občan

1. Na směťáku tě nikdo nepomlouval, šlo o reakci na to, jak ses choval.
2. Ke zveřejnění PM došlo ještě před tím, než jsi dostal ban.
3. Jestli hodinovou duskusi na IRC nazýváš odbytím, pak je něco špatně. Můj názor na to, proč jsi dostal napomenutí jsem ti tam napsala několikrát.

Vytrhuješ z kontextu, no dobrá, budu hrát tvoji hru:

Jinak řečeno jediné, na co si ohledně mě můžeš stěžovat je to, že jsem tě urazila na IRC. Jenže to bys musel řešit s tamníma modama a jelikož jsi od tam byl (po opakovaném upozornění) vyhozen, tak ti přeji hodně štěstí. Navíc bych řekla, že mě celkem omlouvá fakt, že mi prostě už došla trpělivost. Smiling

So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 19:00 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

1. To neřeším, to k smeťáku patří. Prostě tam jsou jen hnusný drby a spamy.
2. No a? To neznamená, že i předtím se měl moderátor chovat objektivně.
3. Odbytím nazývám odbytí po hodinové diskuzi na IRC. A tvé názory na to, proč dostávám napomenutí jsou lehce nepřesné.
<+adabo> za co mam tedy upozorneni?
<+Yumii> Za to, ze se chovas jako idiot..

Jaký je to tedy důvod? Banujete tu retardované? Já nijak nenadávám, takže jsem měl upozornění jen za to, že jsem adminům nepadl do oka?

Chovejte se jako lidi! Pište slušně, neurážejte! - tohle já po banu naprosto dodržuji. Měli by to ale také dodržovat moderátoři.

Poté jsem také dostal kick na IRC z neznámého důvodu. To bys vysvětlila jak?

Obrázek uživatele Yumíí
Vložil Yumíí, Po, 2012-08-06 19:11 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 596 | Autor je: Prostý občan

Tak ještě jednou. V životě jsem ti nedala napomenutí, napsala jsem ti jen MŮJ NÁZOR, proč ta napomenutí máš. Navíc si sám přiznal, že se sem chodíš povyšovat nad uživatele - podle mě tu tedy nemáš co dělat. Tohle je stránka pro fanoušky Naruta, ne pro někoho, kdo sem přišel "zabít čas" tím, že nad nima bude ohrnovat nos.

So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 19:24 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Ne, ty jsi mi psala přímo důvod, nejspíš oficiální, jelikož jsem to bral seriozně a psal jsem se pravoplatného Moderátora. Mělo to být tedy slovo za celý tým, ne? Psala jsi, že to je proto, protože jsem idiot. Tak mi řekni, čím jako idiot porušuji pravidla?
Prostě já jen chci, aby jste do toho moderátorství dali trochu srdíčka a já slibuji, že už budu psát mileji.

Já neohrnuji nos nad fanoušky Naruta. Sám sleduji seriál Naruto Shippuuden a čtu mangu Naruta. Mám to taky rád, tudíž se počítám do skupiny fanoušků Naruta.

Mně totiž zase přijde, že ohrnujete nos nade mnou.

Obrázek uživatele Yumíí
Vložil Yumíí, Po, 2012-08-06 19:37 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 596 | Autor je: Prostý občan

Nikdy bych si nedovolila mluvit za ostatní mody (a nikdy jsem ani neřekla, že mluvím za celý tým). A věřím tomu, že ani ostatní modi by si nikdy nedovolili mluvit za mě. Vaříš z vody.

Myslím, že jsem vypsala dostatečné množství argumentů, proč bys (jsi) měl dostat napomenutí. A věř mi, že kdybych do modování dala "trochu víc srdíčka", tak máš dalších 5 napomenutí už jen proto, že mě štveš.

A že neohrnuješ nos nad fanoušky Naruta?

+Yumii> adabo aha, takze se proste jen neumis ovladat a mas potrebu se vyjadriv k jakemukoliv komentari, kde citis, ze to 12ti lete decko opravdu neni na tve intelektualni urovni?
+adabo> jj, nejak tak.. ale to, co pisu uz davno spamovani neni, ne?

...

<+adabo> Yumii podivej, ja se chovam proste povysene.. zachranuji si tak nudne dlouhe vecery, dny, rana, odpoledne, poledne a vlastne cely den..

A toto je co???

So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Po, 2012-08-06 19:44 | Ninja už: 5278 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Ale já chtěl vědět, čím porušuji pravidla. Dostalo se mi odpovědi moderátora, že to je proto, protože jsem idiot. Proč se mi nemůže dostat normální odpovědi ani u někoho, jako je moderátor? Kde mám teda odpověď vyhledávat?
Někteří moderátoři mi na PM nereagují, ostatní mají kamarády, co zajistí, aby mě z IRC chatu kickli...

Srdíčko myslím tak, aby byli trošku milejší a nejednali z předsudků. To, že občas někde napíšu trošku víc arogantní příspěvek, než ostatní, neznamená, že hned musím být idiot, děcko a hrozný hlupák.

To je jen to, že občas napíšu něco sobeckého uživatelům, kteří jsou podle mě až příliš dětinští. Přesto ale neporušuji pravidla.

Obrázek uživatele Yumíí
Vložil Yumíí, Po, 2012-08-06 19:50 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 596 | Autor je: Prostý občan

Ach jaj... Víš, ty stále dokola mluvíš o tom samém, ale na jakékoliv argumenty nereaguješ. Ignoruješ je a bereš si jen to, co se ti hodí. Takže se sice budu opakovat, ale: Laskavě si ještě jednou přečti celou diskusi a možná, když zapojíš mozek, tě to trkne.

mj. Tohle není ironie, mluvím smrtelně vážně. A věř mi, že až se přestaneš chovat jako vůl, pak se já k tobě přestanu chovat jako k volovi. tečka. Smiling

So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.