Naruto Shippuuden 499
Kakashi je zúfalý, deň kedy bude musieť ohodnotiť svadobné dary a rozdeliť Narutových priateľov na oslavujúcich a službukonajúcich sa blíži. Zo šuškandy sa to dozvie Hinata a zosmutnie, koľko starostí ich svadba priniesla. Konohamaru zas prenasleduje Iruku, aby už vymáčkol zo seba prianie. Ten cíti, že Narutovi nechce blahoželať ako učiteľ, že pre neho znamená viac než len žiaka. Narutovi kamaráti sa nakoniec dobrovoľne prihlásia k službám na smeny počas oslavy, ale Kakashi dostane lepší nápad.
Překlad epizody 499 je konečně hotový a podle dostupných informací se jedná o předposlední epizodu Naruto Shippuuden. Příště bude díl 500, čímž se příběh o svatbě dokončí, a pak od 5. 4. by měl začít Boruto.
Doplnili jsme h265 i k předchozímu dílu.
Kde je Kurama? 》。《
く__,.ヘヽ. / ,ー、 〉
\ ', !-─‐-i / /´
/`ー' L//`ヽ、
/ /, /| , , ',
イ / /-‐/ i L_ ハ ヽ! i
レ ヘ 7イ`ト レ'ァ-ト、!ハ| |
!,/7 '0' ´0iソ| |
|.从" _ ,,,, / |./ |
レ'| i>.、,,__ _,.イ / .i |
レ'| | / k_7_/レ'ヽ, ハ. |
| |/i 〈|/ i ,.ヘ | i |
.|/ / i: ヘ! \ |
kヽ>、ハ _,.ヘ、 /、!
!'〈//`T´', \ `'7'ーr'
レ'ヽL__|___i,___,ンレ|ノ
ト-,/ |___./
Arigato
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Se zpožděním, ale moc děkuji ^_^
Něco do nudy aneb moje skromná sbírka povídek ^_^
Moje nejnovější FF počiny: Itadakimasu, Otravná manželka
Arigato...
Arigato Konoha !
arigato
Hm, tenhle díl měl tolik chyb, že kdybych je měl všechny najít, tak bych ten díl musel vidět celý znova...
Teď, když už anime končí, plánujete udělat revizi starších dílů?
Hlavně epizody 480+ jsou na vaše standardy ve špatném stavu, vupadá to, že nikdo nedělal korekturu, je tam plno překlepů, zvláštně umístěných slov, nekonzistence v překladu stejných částí, chybějící řádky, špatně načasované kapitoly, atd.
Bylo by pěkné, kdyby jednou někdo prošel celý seriál, udělal korektury, doplnil chybějící karaoke, sjednotil zdroj videa třeba ba DVD / Blu-Ray disk.
Vzpomínám si, že kdysi tu byla mise psaní anotací ke starým dílům, tak by se mohla udělat nová s hledáním chyb.
Já jsem teď asi poslední 4/5 dílů vždy nahlásil pár chybek. Myslím si, že to asi někdy později opraví. Většinou to je chyba v y/i + překlepy písmenek.
Priatelia mal by som Vám pripomenúť ,že Naruto je večný ,navždy bude s nami arigato konoha za všetko , čo robíte .
Přesně tak Naruto je věčný
Arigto... Nemožem tomu ani uveriť,že už je koniec.
Díky, týme.
Iruka mě vážně rozesmál.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Arigato
Děkují děkují moc, jste naprosto skvělííí
Akorát mi bude chybět Naruto...
Ako dajú celú svadbu do jedného dielu??? To mi nejako nevychádza nejako z tej ukážky...
Ukončená sériovka SASUSAKU 699:
Sériovka TEAM Konohamaru
* 26.6.2017 to bude 15 let sledovani Naruta *
* 26.6.2017 to bude 15 let sledovani Naruta *
Ukončená sériovka SASUSAKU 699:
Sériovka TEAM Konohamaru
Nemám rád Hinatu ale ten smích u Iruky made my day
Člověk si všímá jenom velkých věcí, ale na všední skutky obyčejných lidí se často zapomíná.
arigato
Naruto měj se hezky, a Boruto ty pojd na scénu Všechny zraky se upínají na tebe
Arigato nemůžu uvěřit že už shippuuden končí
dufam ze posledna cast naruta bude hned stvrtok a potom o 10 startuje boruto serial
Není možné! On príde! Sasukee Nemôžem sa dočkať A samozrejme arigato Konoha tým
Bars by som na to na to nedúfal, už v ukážke na tento diel si to daktorý mysleli že Sasuke a bum Hinata
Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...