Naruto Shippuuden 480
Vraciame sa do dní Narutovho neutešeného detstva. Bytostne postráda starostlivosť, láskavé slovo a prítomnosť druhej osoby. Od prirodzenosti je ale optimistický, láskavý a nezdolný. Hoci sa mu nedostáva lásky, ostáva vnímavý na potreby druhých.
Hinate nechýba podpora rodiny, všetci ju povzbudzujú a Neji jej sľubuje ochranu aj za cenu života. Napriek tomu je malomyseľná a najradšej by si s ním prehodila role. Nechce bojovať, jednoduchšie je utiecť. Narutov prístup k životu sa jej hlboko dotkne.
Překlad epizody 480 je hotový. Omlouváme se za zpoždění, příště už by to mělo být normálně.
Nezapomeňte kouknout na nový opening a ending, překlady a karaoke dodáme časem.
Arigato
Poprvé v životě se mi stalo, že jsem Naruto vypnul po prvních 5 minutách. Co je tohle za díl a za tvorbu? Sleduji Naruto dost dlouho, abych poznal, že tohle je totálně odfláknuté po dějové stránce i po grafické a o převaze citoslovcí nad přímou řečí nemluvě. A ty nepohyblivé snímky, které mají za úkol zabrat co nejvíce možného času dílu? Děs a hrůza. Je tohle vůbec od studia, které má pod palcem tvorbu anime Naruto? Zkusím se na to dokoukat do konce, ale budu se tím muset opravdu prokousat. A to už jsem se tak nadchl nad openingem.
Děkuji za překlad Konoha týme.
Upřímě i když jsem zastáncem naruhiny tohleto neberu v potaz tak nechápu proč se všichni zajímají jen o sasusaku upřímě všichni vědí jak todopadlo jěšte z mangy a pro mě příjde mnohem zajímavější např. saiino, leeten, shikatema a HLAVNĚ CHO(TA HOLKA S ČERVENÝMI VLASY) ALE UPŘÍMĚ SASUSKU MI JSOU UPLNĚ JENDO.
Ehe, já třeba mangu nečtu, teda přečtu jí, ale nejdřív chci dokoukat zpracování v anime. Asi jsem jediná a nemám nic moc co říkat, když je mi 14 let a moje gramatika taky není zdaleka perfektní, ale základy umím a to bys měla i ty. Ten komentář je skoro nečitelný (Caps Lock, čárky a jiná interpunkce.)
Zkusím ti odpovědět. Víš proč? Protože Sasuke skrýval celou dobu city a všichni,(kteří nečetli mangu) jsou tak zvědaví, jak to skončí.
Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle… and wonder if we’ll ever get the chance to kill him.
In space no one can hear you scream. (Alien - trailer)
Sorry, I can't go to hell. I'm all out of vacations days. (Undertale - 2015)
It's not possible. No, it's necessary. (Interstellar - 2014)
Being alive is pretty much a constant stream of embarrassment. (Pod 153, Nier Automata)
A future is not given to you. It is something you must take for yourself. (Pod 042, Nier Automata)
Time wounds all heals (Batim, ch.4)
None of us can live forever, and so we ask those who survive to remember us.
Hold something in your mind and it lives on with you, but forget it and you seal it away forever. That is the only death that matters. (Seer, Hollow Knight)
As long as you do it without regret, I will bear you no hatred." (Brumm, Hollow Knight)
The only person you can’t win against is the one that has nothing to lose.
presne si to vystihla ..som taký istý prípad
Sasuke neskrýval city, on žádné neměl. (Leda ty negativní, plantážník. )
Jinak myslím, že lidi SasuSaku zajímá z toho prostého důvodu, že jsou Sakura a Sasuke po Narutovi hlavní postavy, které měli nejvíce prostoru, ale z hlediska vývoje vztahu nula nula nic, takže by lidi rádi měli trochu více backgroundu k tomuhle vztahu.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Mna by skor zaujimalo co robil Itachi po odchode z konohy, ako sa pridal k akatsuki a ake misie robil proste viac o jeho zivote
tak to si pozri Naruto Shippuden 454-458 tam to bolo
Ukončená sériovka SASUSAKU 699:
Sériovka TEAM Konohamaru
Arigato za překlad a chtěla jsem se zeptat jak se jmenuje ta písnička v openingu ?
Myslím, že Kara no Kokoro, ale úplně jistá si nejsem.
Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle… and wonder if we’ll ever get the chance to kill him.
In space no one can hear you scream. (Alien - trailer)
Sorry, I can't go to hell. I'm all out of vacations days. (Undertale - 2015)
It's not possible. No, it's necessary. (Interstellar - 2014)
Being alive is pretty much a constant stream of embarrassment. (Pod 153, Nier Automata)
A future is not given to you. It is something you must take for yourself. (Pod 042, Nier Automata)
Time wounds all heals (Batim, ch.4)
None of us can live forever, and so we ask those who survive to remember us.
Hold something in your mind and it lives on with you, but forget it and you seal it away forever. That is the only death that matters. (Seer, Hollow Knight)
As long as you do it without regret, I will bear you no hatred." (Brumm, Hollow Knight)
The only person you can’t win against is the one that has nothing to lose.
Děkuji
Arigato
Arigato...
Z môjho pohľadu časť o ničom a na nič ale dik za preklad
My Category: Itachi-= click to take @ NerdTests.com =-
Arigato
Arigato veľmi moc (: a dúfam že bude viac častí o vzťahu Sakuri a Sasukeho
..snád nie som jediná
Určitě nejsi
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
presne tak, šak ten Kishi paneee bože, takto nechal Sakuru trpieť celý život? Celý život neopätovaná láska, celý život len čaká na toho Sasukeho, som asi najväčší fanúšik SasuSaku a nerozumiem že všetci majú šťastný koniec len tá Sakura nie ....
Ukončená sériovka SASUSAKU 699:
Sériovka TEAM Konohamaru
Opäť veľká vďaka za skvelú prácu
Arigato ^_^
http://www.youtube.com/user/Qvenox
Pokud už bylo minule finále. Tak mi tam chybělo právě nějaký závěr i s Hinatou. Tak doufám že ještě v těch fillerech bude.
Myslim ze zaver s Hinatou bol vo filme Naruto the Last.
Můžu se zeptat jestli bude zase i pokusná H.265?
doplneno
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
jj, bude behem dneska.
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
díky za překlad
Vypadá to že vývojáři nám dávají náměty na fan fikce ten ending Musím říct že tyhle díly asi budou takové suší ikdyž na druhou stranu se těším až se dozvím něco o Sakuře :)Děkuji za překlad
Arigato
Arigato
Arigato nemohl jsem se dočkat ten nový opening je zajímaví a ending falt legrační