Naruto Shippuuden 421 V2
Poustevník šesti cest hovoří s Narutem i Sasukem a prozrazuje jim, že jsou reinkarnace Asury a Indry. Vkládá do nich pečetě Slunce a Měsíce, aby porazili Madaru a jeho ďábelský plánu. Navíc Obito vkládá do Naruta všechny ocasé démony. Mezitím Gai proti Madarovi používá své eso, Osmou bránu. Ta Madaru ochromí ale Gai umírá na její účinky. Na bojiště nastupuje Naruto, který odvrací Gaivou smrt. Strhuje se k velké bitvě mezi silnými ninji. Jak asi dopadne?
Překlad s číslem 421 je hotový. Přidány odkazy pro stahování V2 s řádnou korekturou a překladem endingu.
Noční Gai alias noční múra bolo zatracene epické zakončení úderu , škoda že to nezabilo Madaru alebo bijuu mohlo prevziať kontrolu a oslobodiť sa , tiež mohol zomrieť Gai ale takto je z neho žijúca legenda aj keď na vozíku. Parádny súboj !
Pri diely 420 a 421 som si púšťal túto melódiu https://www.youtube.com/watch?v=6Dig4TK58Tw kde od 3:55 začne dalšia melódia ale už taká uspávanka musel som to stále dávať na začiatok ale fejst paráda si stíšiť na polovinu diel však tam sú titulky a dať tam nahlas tento song. Odporúčam.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Arigato za překlad! Škoda, že budou poté fillery, těším se na hlavní děj :3
,,Manga, ani Anime není smyslem života, ale může nám pomoci ho najít.'' (ze stránky- anime.Rildas.cz)
,,Ve světě nindžů je někdo, kdo poruší pravidla a nařízení považován za odpad...
Ale... Ti, kdo opustí svoje spolubojovníky, jsou horší než odpad." - Uchiha Obito
Arigato!
Pokud vím, dnes měl vyjít naruto shipudsen 422, ale není tu, mám to jen buglé nebo ještě nevyšel ? Díky
Přečti si, prosím, tento příspěvek, dozvíš se vše důležité.
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
jsem rád že zase konoha funguje. a jen malý dotaz, to jako budou od 423 zasae flashbacky?
Píše pluing se nepodařilo nacist
Arigato