Naruto Shippuuden 277
Hachibi se obává Narutova neustálého užívání Kyuubiho čakry, aby ho Liščí démon nepohltil. V ten okamžik sám Kyuubi promlouvá k Narutovi. Upozorňuje ho, že sám zatím netuší, co to skutečná válka je, a při prvních ztrátách přátel vzroste i v něm skutečná nenávist. Připomíná mu i Sasukeho, o němž už od Akadamie věděl, co je ve skutečnosti zač, a každý jejich střet mu tento fakt utvrzoval.
Anime - Nové díly
Další díl zase za týden.
Bude bašavel ked naruto dojde na front
Árigato
Dobré, konečně to teď bude zajímavější : o)
Arigato konoho no sato
díky za překlad
Arigato za překlad
arigato konoho supr překlad
Arigato Konoha.
super díl ... uz se tesim na dalsi
diky za preklad
Zdá se mi to, nebo Bee vážně převzal Narutovo "ttebayo!" ??
super diel
Priatelia sú podľa mňa to najlepšie čo ťa môže v živote stretnúť a preto by si ich mal vždy ochraňovať a nie sa im obrátiť chrbtom keď potrebujú tvoju pomoc .
Arigato ste fakt super
arigato konoha
Arigatoo za překlad.
arigato,taky bych chtěl aby někdy vyšlo min. 5 dílu zasebou
to asi nepůjde ale jednou vyšli 3 .
Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)
Arigato za překlad!
arigato
arigato
Life's but a walking shadow, a poor player, That struts and frets his hour upon the stage, And then is heard no more. W.S
http://abstractnonsensekingdom.tumblr.com
Díky za překlad. Ale už by moh bejt novej opening tenhle je dle mě ten nejhorší ze všech nedá se to poslouchat.
Proste ho preskoc, ja ho take preskakuji.
Toto by meli shlednout vsichni lide na teto planete a popremyslet nad sebou......... http://www.youtube.com/watch?v=ID0kgP9IVhs&list=FLJbEWe97YFTLv6ANUuAXi-w...
Podla mňa je to jeden z najlepších ....
moje rec
Tento opening je právě 1 z nejlepších!
arigatooooooooooo :*
Peknej dil.Skoda ze tam uz neni Jiraiya:-( by byly dobra trojka Naruto,Killer BEE a Jiraiya.
Jako vždy! Arigato za překlad! Jste nejlepší!
Chtěla bych navštívit Konohu!
Chtěla bych potkat Naruta !
Chtěla bych zajít na velkou porci rámen!
Chtěla bych myslet že je to skutečnost!
Chtěla bych věřit že skutečnost není jen v realitě!
Chtěla bych rozumět japonsky!
Chtěla bych vědět kdy uhnout nepříteli!
A chtěla bych toho asi hodně xD Datttebayo!!
Arigatougozaimasu ...
Děkuji za Váš překlad!