Naruto Shippuuden 265
Kakashi a jeho oddíl se střetává s nepřáteli, kteří všichni ovládají Kekkei genkai. Mezi nimi jsou i staří známí Týmu 7 – Momochi Zabuza a Haku. Požádají Kakashiho, aby je znovu zastavil, protože ani jeden nechce být ovládán někým cizím. Jenomže pak jsou zbaveni i zbytku svých osobností a boj začíná naplno. Pro spojenecké ninji to nevypadá dobře, zvlášť po té, co se na bojišti objeví i členové Sedmi šermířů z Mlžné.
Anime - Nové díly
Další díl za týden.
Strašně se těšim na ty meče. Thnx.
Arigatoo Konoha!!!
arigato
dik za preklad
arigato konoho
Říkam to pořád le řeknu to rád znova. Jste borci a díky že pronás děláte parádní překlady.
Byl bych velice rád kdyby HD bylo každý díl, lepší barvy, kvalita atd.
Barvy? Kup si CRT monitor
souhlasim s tim zvýšenim frameratu..nejvíc je to znát při posunu obrazu..jak psali kolegové pode mnou..a co se týká hd kvality..ať klidně je..ale nejdřív udělejte 480p ..beztak je ten enkód rychlejší..ušetříte tim spoustu času u nedočkavých jedinců
Čaute. K tomu HD... Chápu ty kteří to nechtějí protože nemají dost dobrého compa. Ale z mého pohledu jestli hd bude tak ho stáhnu. Jelikož můj to ujede a i ta troška zlepšení je super ^^
Teď k dílu. Řekl bych že Haku měl hrozně velká ústa Krom toho jsem si také všiml zabuzovy amnésie ohledně edo tensei a jsem rád že jsem si to nyní přečetl v popisu. Co dodat. Opravdu mě naštvalo skončení když přišel mangetsu. [Pro mě jedna z nejlepších postav, ikdyž o ní není moc známo.] Co je hlavní, DÍKY ZA PŘEKLAD a moc se těším na další díl.
Děkuji za překlad
az sa mozem vyjardit k HD...
Kedze animacia v narutovi neni zas tak detailna tato SD kvalita podla mna bohate staci.... zbytocnych 50MB naviac co majitelom pomalsich PC sposobi akurat problemy s plynulostou... uvidite..
radsej (ked uz) by som zvysil framerate na 29fps, nehovorim ze 23 je malo, ale je to taka spodna hranica pri ktorej obcas este vidno nejake to trhnanie ktore pri 29 uplne mizne..
no ak si niekto na tom HD fakt potrpi tak why not RAW + soft ASS?? :S
kazdopadne nech sa uz rozhodnete akokolvek pls nenahradzajte tuto SD verziu HDckom ale nechajte obe! myslim ze vela ludi preferuje vela muziky za malo MB, co terajsia kvalita rozhodne je!
Súhlas, pre Naruto Shippuuden netreba HD, pretože animácia nie je tak detailná.
no me je to jedno jaka je verze ale kdyz je HD tak ho beru a co se tyce fps tak bych to tal taky nahoru nekdy si vsimnu ze je to takove kousave
jj alebo ked sa pomaly presuva cely obraz z lava do prava alebo naopak (co tu dost casto, priklad: Naruto OP.4) tak krasne vidno ako to pri 23fps trha.
staci pridat o par viac, a rozdiel je dost viditelny. ziadne sekanie.
podla mojho nazoru zvysenie fps prida na kvalite viac ako prechod na HD...
ARIGATO!
http://www.youtube.com/watch?v=gNRx1ZNd6fs ^^''
Děkuji mnohokrát konoho !
Arigato konoha. ako vzdy skvela praca
Moje FF: http://147.32.8.168/?q=node/94282
Arigato Konoha
Arigato velmi dakujem
Ale preco tie spomienky na most hridinov boli také pozmenené?
arigatoo dost dobry diel som zvedava ako ten suboj dopadne
Arigatou Konoho !
Život je boj, ale stojí za to. Tak si ho užívej naplno. Nikdy totiž nevíš, kdy skončí.
Dakujem, skvela praca
len poznamka: nebol by mozny do buducna upload na http://bezvadata.cz/ ?
Zdravym jako vzdy skvela prace
Dlouho uvažuj, než někoho učiníš přítelem. Pak-li se pro někoho rozhodneš, přijmi jej celým srdcem. Mluv s ním otevřeně jako sám se sebou. (Seneca Lucius Annaeus)
TVL dost dobrej díl ! ARIGATO (+Dík za nice DnB stránku )
...
...
Moje oblíbené techniky... :
1. Chibaku Tensei
2. Shinra tensei
3. Amaterasu
4. Susano (by Madara)
5. Shiki Fuujin.
Rychlí jako vždy . . děkujeme za překlad , jen tak dál
Skvělý překlad, díky.
Jinak si osobně myslím, že 720p rozlišení opravdu není potřeba, vždycky se dá díl stáhnout z jiného zdroje v požadovaném rozlišení a naplácnout externí titulky, které tu jsou k dispozici.
Jsem fanda LittleKurriboh Yu Gi Oh: The Abridged Series a Team FourStar Dragonball Z: The Abridged Series.
Stahujte anime aniž byste opustili Konohu - http://147.32.8.168/?q=forum/341
Arigato za překlad Konoho
Arigato Konoho!!!!
děkuju!