Vložil Vovsik, St, 2009-05-20 17:20 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad
dobre ale nekdo prohodil barvy
Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.
“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
nemá snad Naruto mít oranžovej plášt
On má biely plášť, nie ?
dobre ale nekdo prohodil barvy
Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.
“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”
fuuuuuj kick him ... in ass
jůůj nekdo zase zapomel kometovat
Jéééééééééééé, to je tAk pěknej obráááááázéééék!!!! Já chci taky takovej ohoz!