Smrt, která v každym něco zanechá ..
Vložil °Lieashill° ﺕ, Po, 2013-02-11 14:21 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 215
Myslím, že alespoň jedna smrt ve vás musela něco vyvolat. Co, už ví každej nejlíp ;')
Výsledek
Skóre: 9.6, Hlasů: 28
Myslím, že alespoň jedna smrt ve vás musela něco vyvolat. Co, už ví každej nejlíp ;')
Najviac som plakal pri Itachim ale Itachi zomrel pre Sasukeho a to je pekné
Smrt si nájde každého znás ale pri týchto som preronil slzu. Všetci to boli skvelí ľudia a aj ninjovia ,a každý z nich zomrel pre dobro druhých, za lepší svet a kôli tomu to sú hrdinovia.
Priatelia sú podľa mňa to najlepšie čo ťa môže v živote stretnúť a preto by si ich mal vždy ochraňovať a nie sa im obrátiť chrbtom keď potrebujú tvoju pomoc .
ámen.... souhlasím s tebou
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
každá smrt těchto uvedených hrdinů ve mě zanechala jizvu a je mi jich líto ale aspoň už nemusí bojovat (tedy až na Třetího u něj nevím jestli k dalšímu boji dojde)
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Vypada to, že Kishi važne miluju tu krev u huby dobře že ti typci pošli, jinak by se teď do všeho motali
Se*e mě, že je Naruto úplný kok*t.
Hm, žiadna smrť vo mne nič nevyvolala.
Keby zomrel Sasuke tak už som kaput
Killersasukebee
Zapoměli tam Asumu .. U každé jsem brečela !
vsetci zomreli s velkym smutkem...nejhur je na tom naruto, protoze kazdy z nich pro neho neco znamenal...
Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T
Pár výmyslov z mojej hlavy
It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.
Ta Itachi pre neho niečo znamenal len po smrti a Haku len trošičku. A Zabuza asi tiež veľmi nie