Chibi Deide
Vložil Naomi-chan, St, 2012-09-05 21:29 | Ninja už: 4574 dní, Příspěvků: 242
Táákže tot je spameti niečo konečne a kreslené cez hodinu tk nič moc no
Výsledek
Skóre: 7.0, Hlasů: 23
Táákže tot je spameti niečo konečne a kreslené cez hodinu tk nič moc no
NO!
For CHone~CH's sake wCHy?! (/A°)
CHibi =/= velká CHlava malé telo (/A°)
Toto...
S CHibíkom...
Nemá...
NiCH...
SpoloCHné...
Je to velká Deidarova CHlava na totalne neludskom/nietrollom/nieponíkovskom/niekiriňom/niemožnom tele (/A°)
CHlava na maCHuly...
Prosim...
PROSIM LUDIA NAUCHTE SA ZE KEĎ JE NIECHO CHIBI NEZNAMENA TO ŽE TO NAKRESLITE ZA 5 MIN A VYZERA TO DOBRE!
Vyzera to viaCH na koko~CHt ako zle nakresleny neCHibi obrazok! (/A°)
Na to aby ste vedeli kresliť CHibikov sa nauCHte najskôr normálnu anatómiu plz...
R4D sh1t
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
To trvalo viac jk 5 min a ja anatomiu ovladam len sa mi to nemestilo na papier
První dojem - tělo je sice chibi, ale hlava mi tam moc nesedí.
Vlasy jsou pěkně vybarvené, to oko se mi taky moc líbí. Stínování tu nějaké je. Tobi se povedl . Ale ten papírek s tvým podpisem.. Bez komentáře .
Přemýšlím, jestli dám 5 nebo 6. Ale jo, dám ti tu šestku.
6/10
"I don't have facebook. And I'm still alive."
díky a ten papierik no bože nehajte to tk už šeci
Zase chibi ~
No ale ok, tohle je jeden z těch slušnějších.
Ale ten podpis, to né! To je hnus velebnosti.
Celkově se mi zdá tvůj podpis strašně kýčovitý, podle mě jsi ho měla minimálně zmenšit, nejlíp trochu ho osekat. Podpis by, dle mě, měl být nenápadný, malý, když už tam teda musí za každou cenu být.
Škoda toho kabátu, není moc hezky vybarvený.
Ale jo, dám ti pětku.
no jo ten podpis -.-
ach ten kabát sa mi nechcelo a nemala som moc ani čas
a je to aspoň z pameti a díky
Moc pěkný obrázek!Hlavně ty oči se moc povedly a pěkně vystínované vlasy!
dekuji dekuji dekuji
Pěkný obrázek, ale ta Deidarova hlava mi tam moc nesedí. Ta hlava mi moc chibiho nepřipomíná, ale obrázek pěknej ) Hlavně se mi nejvíc líbí ty vybarvené vlásky.
http://www.youtube.com/watch?v=gNRx1ZNd6fs ^^''
arigatou
no protoze ja chibi kreslit neumim takze to ani neumim ohodnotit takze asi 8/10
me se to ale libi
muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!
dekuji
ako nie je to zlé! ale vyzerá to akoby si začala kresliť ako normálneho Deidaru a potom si si to rozmyslela urobila z toho chibi
vidim to rovnako ale snaha sa ceni 8/10
díky a fakt??
Naomi-san matikáá
jžš už mám účet konečne?? a hej matika
mam rad lidi co se moc snazi:-)takze 7/10 dal bych ty i 7.5 bodu ale to uz nende.
díky
Ty jo.
Tady se to poslední dobou jenom hemží těma ehm chibíkama. No, ale nebudu se zabývat tím, že je to další ehm chibík, takže jdeme na to.
Jak mně tam strašně vadí ten papírek, první co bylo, všimla jsem si papírku. Neměl by být spíš ten obrázek do očí bijící, aby člověka na první pohled upoutal obrázek a ne nějaký papír?
Ty vlasy budou asi fixou, že? Aspoň mně to tak připadá, protože narozdíl od pláště na nich nejsou žádná bílá nevybarvená místa, která vznikají tím, že člověk nemá trpělivost a nebo se mu nechce se s tím s*át a vybarvovat po malých ploškách.
Jinak taky musím zkonstatovat, že tu Deidara vypadá jako nějaký duch, ale zase mě mile překvapil ten Tobi Nějak teď nevím, co ti dát. Ale tak je to zpaměti, což je velké plus, takže na tu pětku to teda nejspíš bude.
no s tým papierom niečo budem museť spraviť
nie niesú fixou je to farbičkami a ten plášť ono to normal ani neni videť
jo a kreslím spameti bo šeci tu majú problém s tým že furt len s predlohou ...
a díky no
No tak, co dodat, jsi prostě hotovej umělec . Kdybych to měl kreslit já, tak by to trvalo tak 7 hodin, a nebylo by to podobné tomuto ani z 1 0,000001 - ny . Za 10 bez dodatků
I'm Dragon, you can't beat ME!!!
arigatou gozaimasu ale to ne