Vložil Lucy Sarutobi, Pá, 2012-08-31 18:48 | Ninja už: 4574 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu
Takžeeeee
Super!!! Až teda to u toho krku, sorry ale když se na to tak líp kouknu tak to vipadá, jako by tam měl hrb. Já bych tam akorát domalovala víc u toho krku ty kosti, nebo tak něco, aby fakt šlo poznat, že ten krk je zabalenej hřbetem . Si vem že Yahiko je hubenej, takže ty ramena, nebo spíš to u toho krku, tak tlusté nemá.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Je to moc nádhernej obrázek.Mno fakt.
Máš u mě velké plus že je to a vybarvené a ještě k tomu hezky.
Krček mi příjde ale né je dobrej za 10
Shippuden: 44, 54, 71, 90, 162, 171, 175, 197, 206, 215, 216, 235
Naruto OVA 2011 also has.
díky moc
Takžeeeee
Super!!! Až teda to u toho krku, sorry ale když se na to tak líp kouknu tak to vipadá, jako by tam měl hrb. Já bych tam akorát domalovala víc u toho krku ty kosti, nebo tak něco, aby fakt šlo poznat, že ten krk je zabalenej hřbetem . Si vem že Yahiko je hubenej, takže ty ramena, nebo spíš to u toho krku, tak tlusté nemá.
Jinak moc dobrý barvičky
Dávám ti 8/10
no ja viem
díky
Epik ! 10/10
Arigatou
Super obrázek ! 10/10 ^^
"Bůh nehraje v kostky"
Thx
Tákže ~
Rozhodně bych tohle zařadila mezi tvé nejlepší díla.
Lepšíš se (^.ˇ)
Docela hezká práce s pastelkama.
A víš co? Dám ti sedmičku =(^w^)=
Dekuji moc
Teď jsem si všimla, že děláš moc široké obličeje, jak tady u Peina, tak i u Minata. No jinak je to fajn. K oboum obrázkům 7/10
Mne sa nezdaju siroke ale diky
K tvým obrázkům lze dodat jen 1 věc - Pokračuj! 10/10
I'm Dragon, you can't beat ME!!!
arigatou
Moc se ti to povedlo . Mě osobně se to líbí. 9/10
"I don't have facebook. And I'm still alive."
díky
Pekné
Shatter.
díky
Krása povedlo se ti to
díky