Vložil cyberHoof, Po, 2012-03-19 09:13 | Ninja už: 5863 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan
To ako je to nakreslené sa mi páCHi až na tie ruky ale ten ksiCHt je dobrý!(/w^)
Ani to vyfarbovanie nieje zlé len na tom plášti CHi kerú pi~CHu to má to vyzerá tak trošku divne a moCH rozmazane na to že na zbytku obrázku v podstate máš len tiene bez preCHodov (/˛°)
Tá kombináCHia štýlu moCH proste nevišla ale ináCH to nieje katastrofa CHiže odomňa to máš za 7 (/w^)
caw caw motherfuckers
♎♎ Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
celkem se ti to povedlo!!!!
To ako je to nakreslené sa mi páCHi až na tie ruky ale ten ksiCHt je dobrý!(/w^)
Ani to vyfarbovanie nieje zlé len na tom plášti CHi kerú pi~CHu to má to vyzerá tak trošku divne a moCH rozmazane na to že na zbytku obrázku v podstate máš len tiene bez preCHodov (/˛°)
Tá kombináCHia štýlu moCH proste nevišla ale ináCH to nieje katastrofa CHiže odomňa to máš za 7 (/w^)
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
dik
ja radek
Zaradiť do správnej zložky nabudúce...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
hele ja sem tam daval prvikrat obrazek a dal sem ho skoro spravne a pravidla sem četl
ja radek
jo ale je to sice skenerem ale ten moc odhaluje ti čáry ale ve skutečnosti to je jiný
ja radek
Je to krásne, mne sa to hrozne páči ^_^
diky
ja radek
ještě do zařaď do složky
pardon ja sem vibral uchiha sasuke cosplay misto uchiha sasuke Fan Art
ja radek
tak dej upravit
Hmm tady si nějaka chytrá XD
Ps:nemohla jsem si pomoct XD
k obrázku:na první FA je to suprove jen tak dál
src="http://i1178.photobucket.com/albums/x380/xeruru/aoexgif.gif" border="0" alt=" photo aoexgif.gif"/>