Sakura kvitne
Vložil Raja, Čt, 2011-07-14 20:59 | Ninja už: 5136 dní, Příspěvků: 514
Ten kruh je tam preto, lebo vnútro toho kruhu je najdôležitejšie.
Výsledek
Skóre: 8.6, Hlasů: 12
Ten kruh je tam preto, lebo vnútro toho kruhu je najdôležitejšie.
kebyze si to aspon okolo toho kruhu dala v odtienoch zelenej tak by to bolo ovala lepsie
ty si taká ****
práveže to sa tu hodí.
Síce nie som na konohe ani deň, ale rozoznám pekný obrázok od hnusného.
K obrázku: Je to pekné, ale niečo mi tam vadí 7/10
fajn ok každý má svoj názor ale zas nadávať mi nemusíš!!! až tak hroznú vec som nenapísala...
PS.:Gomen za spam ale nedalo mi to
Každý má svoj názor, čiže je moja vec, čo napíšem.
P.S: Také vtierky ako ty, ktoré sa ospravedlňujú za každé prd, NEZNÁŠAM!
chceš sa hádať? od toho sú správy!!!! a je moja vec čo napíšem ja takže nerieš!!!! Raja pochopila ako to myslím
Hele uklidně te se, hádky jsou tu naprosto na nic, jak už tu někdo napsal, nestarejte se do názoru ostatních, máte vlastní názor tak si za nim stojte.
Jinak obrázek je podle mě krásný, ty barvy se k sobě hodí
přesně tak, každý má vlastní názor a vkus, tak proč jí nadáváš za ten její?
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
A proč ty se do toho musíš cpát a vyvolávat akunrát větší hádku? nic proti samozřejmě, na jednu stranu je to od tebe hezké, ale účinky to mít žádné nebude, řekla bych..
Ehm..Teď to důležité, obrázek je to fajnovej.. já + pero se rovná sebevražedná kombinace, takže klobouk dolů a k barvě? Pastelovky.. možná moc zářivé, takříkajíc, ale mě se to líbí sedí mi to k tomu
E. E. Cummings
Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.
protože jsem rytíř v zářivé zbroji, co nedokáže přihlížet bezúčelnému a negalantnímu příkoří sličné slečny
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
To tě sice šlechtí, ale nespamujme tu
E. E. Cummings
Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.
Jeden muž našel jednou cestou lesem mladého orla. Vzal ho s sebou domů a dal ho mezi slepice, kde se orel brzy naučil zobat zrní a chovat se jako ostatní slepice.
Jednoho dne šel kolem zoolog a ptal se majitele, proč nutí orla, krále všech ptáků, aby žil mezi slepicemi.
"Protože jsem mu sypal stejně jako slepicím a učil ho, aby byl jako ony, nikdy se nenaučil létat," odpověděl majitel, "chová se jako slepice, takže to už není žádný orel."
"Přesto ale má," řekl zoolog, "srdce orla a může se proto naučit létat."
Oba muži se nakonec dohodli, že vyzkoušejí, zda je to ještě možné. Zoolog vzal opatrně orla do rukou a řekl mu: "Patříš do modravých výšek, a ne na zem. Roztáhni křídla a leť."
Orel však by zmaten; nevěděl, kdo je, a když uviděl, že slepice zobou zrní, seskočil na zem, aby se k nim připojil. Zoolog se však nenechal odradit a příštího dne vysadil orla na střechu domu a znovu ho nutil, aby vzlétl: "Jsi orel, roztáhni křídla a leť!"
Orel se však obával svého neznámého JÁ i světa a znovu seskočil na zem. Třetího dne si zoolog přivstal a vzal orla ze slepičího dvora s sebou na vysokou horu.
Tam zvedl krále všech ptáků do výše a znovu ho vyzval: "Jsi orel. Patříš modravým výškám stejně jako zemi. Roztáhni teď svá křídla a leť."
Orel se díval chvíli směrem ke slepičímu dvorku, chvíli směrem do oblak, ale vzlétnout se stále ještě neodvažoval. Tu ho zoolog podržel přímo proti slunci a orel se začal chvět a pozvolna roztahovat svá křídla. Pak se náhle vzepjal a s mohutným výkřikem se vznesl do oblak.
Možná že orel stále ještě vzpomíná na svůj slepičí domov; možná dokonce ještě občas navštěvuje slepičí dvůr. Pokud je však známo, nikdy se už nevrátil, aby žil jako slepice. Je to orel, ačkoli ho chovali a krmili jako slepici.
(James Aggrey, 1960)
Jsem hrdou členkou Spolků Žroutů knih! Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární. Přesto se nemusíte obávat, že jste o nás ještě neslyšeli...
Spolek založen 12.3.2009 Kdo fandí knížkám, ať se přidá. Kdyžtak písněte Akumakirei
Není to zase úplná novinka, nějakej pátek to už okupuje Konohu přesto hodlám říct, že je to jeden z mých nejlepších výtvorů - Pro Tvůj úsměv
A jen tak mimochodem xD kujem pikle s neechan na něčem neobvyklém muhehehe
Hm... tak už to tu okupuju něco málo přes tři roky ^^
este chvilu pis tymto stylom a dlhsie ako den tu ani nebudes
k obrazku: je to chaoticke a ja mam chaos rada ten kruh na mna posobi trochu rusivo ale celkovy dojem je perfektny
To boli časy, ked som si myslela že : Kefovať sa dá len koberec, vyprášiť tak isto. Preťahujú sa len tí s lanom. Bobry sú pri rieke a kozy má len moja babka na dvore...
už som tu druhý
Gratulujem
To boli časy, ked som si myslela že : Kefovať sa dá len koberec, vyprášiť tak isto. Preťahujú sa len tí s lanom. Bobry sú pri rieke a kozy má len moja babka na dvore...
nepíš tak škaredo...
nie je to až taký pekný obrázok
Jééé...ty jsi ale! Proč jsi tam dělala ten kruh a dole to začmrkala? Kdybys to tam neudělala balo by to vážně krásný,hlavně její šaty a ten strom.No co se dá dělat 7/10
Mne osobne sa tvoj štýl veľmi páči..zaujímavý a originálny. Veľmi pekne vyfarbené a práve tie čmáranice sú super...Dám ti peknú 9tku.
Já mám takové oblíbené hesloa to : V jednoduchosti je krása, ty čáranice a kruh tam být nemusely, jinak vybarvování luuxus
Ode mě 7
ten kruh a tie čierne vodorovne čiary po celom obrazku to totalne pokazil vieš krasne vyfarbovat ale kazit ešte lepšie