Vložil Kasukē, Pá, 2011-06-10 13:58 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan
Grafit super. Ináč to pred H je S??? Lebo Itachi sa píše takto: Itachi a nie Itashi. Ok?
Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.
Vložil Aoi.Neko-čááán, Pá, 2011-02-18 15:03 | Ninja už: 5433 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan
to písmo je hustý o.o
Oči se ti povedly, ale něco mi nesedí na těch vlasech ale to si tak narychlo nevzpomenu když sem se před půlhoďkou probudila
Ale je to nádherný ;)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Grafit super. Ináč to pred H je S??? Lebo Itachi sa píše takto: Itachi a nie Itashi. Ok?
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.
to písmo je hustý o.o
Oči se ti povedly, ale něco mi nesedí na těch vlasech ale to si tak narychlo nevzpomenu když sem se před půlhoďkou probudila
Ale je to nádherný ;)
také vlasy som kreslila prvý krát