(Narutova pravá podstata)
Vložil Irmicka, Út, 2010-09-14 22:41 | Ninja už: 6400 dní, Příspěvků: 290
Asi nejzdařilejší můj starý počin podle předlohyKOMENTY A KRITIKY VÍTÁNY!
Obrázek jsem si dovolila věnovat BLACKMOLE za její úžasné FFky, snad se bude líbit ;-)
(aktualizováno 17.9, druhá verze)
Výsledek
Skóre: 9.1, Hlasů: 29
Super, paráda. Je to perfektní.
Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.
tohle je d-o-k-o-n-a-l-y nemam slov fakt ze ne
dobrý přítel je ten který tě navštívý v base ale nejlepší přítel je ten kdo sedí vedle tebe a říká tak to jsme po**ali
"Místo boje mysli srdcem"
http://youtu.be/Z5J3rN0sor4 http://youtu.be/1AJ0hTpvRMM 2 nej videa stoji za to podivat se
NARU-SAKU láska až za hrob
Výborný, mě se to moc líbí. Ten výraz je úžasný..
fakt,maš BIG talent,je to úžasný,rad bych takle kreslil jen tak dal
Uzumaki S.
Toto je obrázek dokonalí a ostatní by si z něho měli vzít příklad. Krásně vybarveno, tvary naprosto v pořádku. Takový obrázek sem už dlouho neviděla
Děkuju moc, to potěší!
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
Je to nádherný, co na tom že je to foceno mobilem, podle mě jsou takovéhle požadavky příliš náročné. A 10 minutová práce? Záleží na tom jak dlouho se to kreslilo??...záleží přece na výsledku A tohle je podle mě obrázek který stojí za to!!! Subarashi!
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
Náhodou je to pěkný! Kdyby si to jen strčil/a do Photoshopu a vybělil/a... A podprůměrné to fakt není...
Už pracuju na upgradu, takže snad zítra tu bude nová verze
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
přez pc to neurpavuj nech to tak jak to je
http://ask.fm/freespirda - klidně napište, asponsi budu moct s někym pokecat o anime
Veď toto je upravená verzia .
tak to se omlouvam ale znam lidi ktery si obrazek upravěj v pc a jeste vic zo zku*** ale todle se povedlo
http://ask.fm/freespirda - klidně napište, asponsi budu moct s někym pokecat o anime
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
http://img831.imageshack.us/img831/3764/img5562preview.jpg
Narychlo úprava... Když si s tím trošku pohraješ tak to bude lepší
Ten výraz je naprosto nádherný x) A perfektně vystihuje část jeho charakteru x)
... um, sakra, prostě dokonalý výraz __ x3 x)
Arigatou gozaimasu na tisíckrát za věnování x)
Není vůbec zač, za ty FFky si to zasloužíš, (ikdyž nevim, jak řekl tady "kolega" je to podprůměrné a to tvé práce rozhodně nejsou!!!). Tudíš to dodělám a hodim sem snad lepší upgrade
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
Nie je zakázané pridávať FA na zažltnutom papieri? Či to je to len taká blbá kvalita - odfotené rovno pod lampou?! -_-" Nabudúce radšej foť za denného svetla alebo naskenuj.
Chceš kritiku? Ok. Nevyzerá to najhoršie, ale pravdupovediac sa mi to vôbec nepáči. Vyfarbenie nie je žiadna sláva, sú ti viedieť smery, ktorými si vyfarbovala. Možno by to vyzeralo krajšie farbičkami...
Taktiež tie nepodarené ťahy ceruzkou (neviem ako to mám nazvať) si aspoň mohla zgumovať.
A keď už si vytieňovala vlasy, krk a nos, tak si mohla vytieňovať aj tvár a oblečenie .
Pre mňa podpriemerná kresba... Nehodnotím .
Ps.: Co ti vadí na zažloutlym papíře? (Jinak tohle je fotkou, mobil, scener nemám a foťák stále stávkuje...)
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
Len 10-minutová práca? To je dosť málo na kvalitný fanart (nič v zlom ^^). Čo takto to hneď nefotiť a nezverejňovať? Nebolo by lepšie to na chvíľu odložiť, a potom sa k tomu neskôr vrátiť?
Berem ťa za slovo, okay? Chcem to vidieť dorobené...
Wow...podprůměrné, dobře. Díky za kritiku. Uznávám, mohla sem si stím dát víc práce, dodělám, ale na to že je to dělaný během ani ne 10 minut se mi to nezdá podprůměrné. Ale to je tvůj názor a já ti za něj děkuji. Dodělám a snad se bude alespoň trošičku líbit. Poroučím se...
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
Tohle je už edit, takže předělané, jestli se ti to furt zdá odfláknuté, tak já už nevim co s tim mám víc udělat? Nejsem leonadro da Vinci, je mi líto. Vim, že Narutostyl neumim, zůstanu u klasické kresby zátiší a architekruty. No co se dá dělat, alespoň jsem to zkusila...
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
Kawaii!!!