Vložil Psycho-chan, Po, 2010-05-24 23:12 | Ninja už: 6178 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan
Yosh! Je to pozeratelné! Kongratulejšn! Len... tie vlasy sú trošku neni sejf, a tá tvár je trochu... zvláštna Ale inak... jedna z mála vecí na ktoré sa tu dá pozerať ;)
Vložil Sharingan of Ch..., Pá, 2010-05-21 21:40 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Prostý občan
Zajimave je to ze velikostne je to naprosto totozne s predlohou , mam pocit ze jsi mel predlohu spijak 100% sablonu kterou si obtahoval ... ,ale i tak je to povedené .
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Yosh! Je to pozeratelné! Kongratulejšn! Len... tie vlasy sú trošku neni sejf, a tá tvár je trochu... zvláštna Ale inak... jedna z mála vecí na ktoré sa tu dá pozerať ;)
DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!
Zajimave je to ze velikostne je to naprosto totozne s predlohou , mam pocit ze jsi mel predlohu spijak 100% sablonu kterou si obtahoval ... ,ale i tak je to povedené .
ty vlasy se mi moc nezdaj inak 10
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
No .. tie vlasy sa mi nepáčia, inak zvyšok pekný .. 8 :P
Fíha, to je dobreé, aj keď tie vlasy mi pripadajú, ako keby sa mu mali roztiecť...
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA