Hin-pastelky
Vložil KaoriDD, Pá, 2010-04-16 18:36 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 77
nekdo po mne chtel barvenou hin ale bez pastelek byla hezci tohle je jek kdybych ani nekreslila je naka divna vybarvena*otáčí obrázek v ruce*ne??!!!
Výsledek
Skóre: 5.4, Hlasů: 8
Celá Hinata z profilu je akási divná
je divná a hlavně ty oči, uhm... víš že Hinata nemá zornice? taky mi přijde divný krk a ty pery... co je tam to bílý? jo a taky ucho, nějak divně vykřivený... jinak se mi to líbí... já dávam 7/10 jelikož je pořád co vylepšovat, ale je to hezký..
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Řekla bych, že to neni zornice, ale odlesk a to samý i u těch rtů... podívej se do zrcadla, skoro vždycky máš na rtech bílý odlesk x))
to jo, jenže ne takhle vyditelný
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Moja, ak sisi nevšimla Hinate sa bežne lesknú oči(nie síce úlne hentak),len (prepáč mi to) magor by to nazval zrenicami...
poslyš... máš pravdu jenže mně to i tak nepřipadá jako odlesk... to by spíš mělo být jen o něco tmavší a ne jiné barvy..
*NECHCI SE HÁDAT*
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Hinata vypadá jako by měla v**e, to co mají žáby nebo ti oškliví ptáci (až si vzpomenu, dopíšu) jinak je to hezky vybarvené, ale ta brada je fakt divná...
Má malý rty, moc velkou bradu a ucho by mělo být výš. Ale jinak docela dobrý. x)
diky pastelky moc nemusim a cenim si když mi da prisnej clovek 8 nez abych dostala 10 a nevidela bych chyby kterjch je spousta
divně vybarvená mi nepříde ale spíš to tam kazí ten krk nebo to nad tím... nwm jak to říct povedla se ale ta brada nos sou moc nahoru 8/10