Vložil Akirou, Ne, 2010-01-24 17:13 | Ninja už: 5548 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan
Moc hezké oblečení, ale máš špatně srovnanou hlavu a obličej...
Pokud bys chtěl mít obličej takto otočený dolů, musel bys otočit celou hlavu. Taky bys měl víc vykrojit tu čelenku, protože pokud bys ji chtěl nechat takhle, musel by mít Neji opravdu obrovskou hlavu.
Ale líbí se mi to moc...
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
pekné davam10
mnuuuu...
ted to semnou seklo
kreslis fakt uzasne...
letim na další *hvezdicky v ocich*
Moc hezké oblečení, ale máš špatně srovnanou hlavu a obličej...
Pokud bys chtěl mít obličej takto otočený dolů, musel bys otočit celou hlavu. Taky bys měl víc vykrojit tu čelenku, protože pokud bys ji chtěl nechat takhle, musel by mít Neji opravdu obrovskou hlavu.
Ale líbí se mi to moc...
Tie vlasy som mohol urobiť aj lepšie ale v normalnom svetle to vyzeralo inak
Hezké, akorát ty vlasy...Dávám 8!
pekne ale mohol by si pouzit tienovanie alebo farby inac pekne davam 8 inac https://konoha.cz/?q=node/75411
Akatsuki 's come back!