Vložil Gaara3, Ne, 2012-01-08 14:58 | Ninja už: 4738 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan
Je úžasnej a jsem ráda že tam je Sai, aspoň se našli tři ňoumové a to samozřejmě nemyslím zle, Sasuke se mi v tom týmu prostě nelíbil a to se omlouvám těm, kteří ho mají rádi.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Krásny obrázok
Ten obrázek je krásnej, proto jsem si ho i vytiskla . Osobně mám mnohem radši Saie než Sasukeho, se Saiem je prostě větší sranda .
"I don't have facebook. And I'm still alive."
jé to je hezký
Hele,všimli jste si,jak se Sai se Sakurou na sebe zamilovaně koukají?
Ne. Sakura kouká na mě, Sai na Naruta
FF
jo no ale obrázek je krásnej a plnej poselství
Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.
Je úžasnej a jsem ráda že tam je Sai, aspoň se našli tři ňoumové a to samozřejmě nemyslím zle, Sasuke se mi v tom týmu prostě nelíbil a to se omlouvám těm, kteří ho mají rádi.
Sabaku Taisou!
Přesně tak
vůůůbec mi nevadí sai misto sasukeho, saie mam mnooohem radši.. < 3
luxus...:DD.....jo tohle vypada fakt uzasne...:DD
Juj to je sladký
Všichni se tam tvářej tak mile a roztomile dokonce i Sai, ňu ňu :3
Omg sem v nebi :)
ide to
KLÁSNÝ
Obrazok je pekny ale co ja viem on je divny nie je? nepovedala by som... ale sak ok nic proti nemu nemam
Bleee Sai on je tak divnyyy
Co je na něm divnýho? Náhodou toto je hezkej obrázek.