RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
xDDD Hana montana.. tie šípky... ľudia vy ste dokonalý xDD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Vzadu je to ještě lepší "I LOVE HANNAH MONTANA" xD
Ticho Soulek bol taký milí a nechal na seba šahať!
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
ooo ponik rada saha na soulka to ho velice tesi
mě tak napadlo...vyměňte v jistém slově L za R malý háček a...LOL
:D:D:D:D:D Tak toto bolo fakt moc kruté
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
wish tohle ne:D s hatakem sme se tomuhle smali snad pul hodiny:D jako je pravda ze sme byli sfetovani nedostatkem spanku ale stejne:D
whats uuuuuup?
...change
Čo teba nenapadne... Alebo... Odhalili sme vás!! xDDD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Hannah fontána
Nyaa
No já ti nevím... I Hatake to vcelku schytal těma šipkama vpředu a vzadu a nápisem "Byl jsem tu, Hatake" xD
Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.
omg to snad neeeee !!!! to bylo urcite za trest... za ten posledni ukol...