Vložil ecelor, So, 2009-08-01 19:37 | Ninja už: 6154 dní, Příspěvků: 751 | Autor je: Prostý občan
Hin bola u mňa suverénne najväčšie prekvápko zrazu. Podľa nicku som čakal niečo na spôsob Narutovej Hinaty a tam na mňa vybaflo živé dievčisko, s ktorým bola vždy sranda. Ešte že ma s ňou Poniček vyfotila, nech mám pamiatku!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
ja ji asi znam..neni to veronika simsova??
Hin bola u mňa suverénne najväčšie prekvápko zrazu. Podľa nicku som čakal niečo na spôsob Narutovej Hinaty a tam na mňa vybaflo živé dievčisko, s ktorým bola vždy sranda. Ešte že ma s ňou Poniček vyfotila, nech mám pamiatku!
Hin je skažená, to je známy fakt xDD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Nabudúce si ju rezervujem! Sa od nej nepohnem ani na krok!
rozmysli si to dobře...pak nebude cesty zpátky..xDDD