Vložil rada9991, St, 2011-02-23 21:48 | Ninja už: 5285 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan
Mně to přijde nádherné a obdivuji lidi, kteří umí takto kreslit........... pokud někomu vadí pěkná nahá holka ať se na to nedívá a radši nekomentuje, páč asi nikdy v životě žádný hentai neviděl.( Anko forever )
Vložil Danii, St, 2009-07-29 08:26 | Ninja už: 5606 dní, Příspěvků: 463 | Autor je: Prostý občan
Víš co já se nepotřebuju koukat na takýhle prasárničky. Jestly ty jo, tak se klidně koukej až do sytosti, jestly ti to dělá dobře. Já takovýhle věci nepotřebuji, ale jak se zdá tak ty asi jo.........
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Kakashi má kliku
Mně to přijde nádherné a obdivuji lidi, kteří umí takto kreslit........... pokud někomu vadí pěkná nahá holka ať se na to nedívá a radši nekomentuje, páč asi nikdy v životě žádný hentai neviděl.( Anko forever )
aaaaaah...
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
to je...ok som ticho...kakashi chcel mat asi aspon v sprche pokoj (ak to bola sprcha)(ale nechapem naco ma tie nohavice )
třeba jsou venku na dešti
zajímalo by mě proč se tváří tak otráveně.... (on)
Z Naruta jsem oficiálně vyrostl.
proč asi? to je celej on
Ale se ráda že se mu to (snad) nelíbí....já nemám ráda tenhle pár =.=" ikdyž proti obrázku nic moc nemám
ehmm....nie je to trošku hentai
no nevím možná trošku, ale né moc i když to má samozřejmě takový erotický náboj, tak to Hentai není (Hentai rád nemám)
F*ck ešte som nestretla človeka, čo by nemal rád hentai xD Len takých. čo mali radi yaoi ^^
Víš co já se nepotřebuju koukat na takýhle prasárničky. Jestly ty jo, tak se klidně koukej až do sytosti, jestly ti to dělá dobře. Já takovýhle věci nepotřebuji, ale jak se zdá tak ty asi jo.........
co je to yaoi? to je treba kakashi x iruka? nebo to je uplne z jineho soudku..
presne si uhadol
ze ja vubec hadal...
dprsny posledni dobou obrazky s touhle tematikou nejak vymizely
anova to kreslil niekto iny? ak hej tak to nema co robit vo FanArte ale v Obazrkoch z naruta