Tak jsem si dneska vzpoměla, že moje milovaná spolukonožanka jménem Buuublinka má dneska svátek! Ano, Kristýnky dnes slaví, tak jsem se rozhodla jí načmárat malý dáreček. Je to kompletně bez předlohy, což jde samozřejmě vidět, takže pro vysvětlení: ten chibík co tam v rohu drží ten bublifuk, má bejt Shikamaru ...
Vložil Kumiko--chan, So, 2009-08-01 17:08 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan
á Simie kreslí!! jsem trochu zklamaná... je to moc hezkej obrázek, k narozeninám perfektní, ale čekala jsem nějakou bombastickou kresbu jako vždy. ale to vůbec nevadí! hlavně, že vůbec kreslíš
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
super
*-* Nemám slov Simushíínko moje =o** kráása samozřejmě =o**
Děkujůůů nejvíííc =o** *-*
á Simie kreslí!! jsem trochu zklamaná... je to moc hezkej obrázek, k narozeninám perfektní, ale čekala jsem nějakou bombastickou kresbu jako vždy. ale to vůbec nevadí! hlavně, že vůbec kreslíš
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
jj su pekne a jj vsetko najlepse pre bublifuky )
Zlaté. Ľúbi sa mi to.
cibik v poho a bublinky su super