Vložil bufi, Ne, 2009-07-19 19:51 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 203 | Autor je: Utírač Udonova nosu
mně? ne proč by mělo?.D
- - - All the following scenes are fictional, do NOT try any of them at home - - -
俺たちは。。。ペド海賊団! Lolitky, zaječí ouška, uniformy. Poslední slova člověka, který získal všechna tato světská bohatství, Pedo B. Eara, vyhnali otaku všech krajin spoza obrazovek počítačů. "Moje pettanko? Pokud je chcete, klidně si je mějte! Najděte si je! Všechny lolitky tohoto světa jsem nechal přímo tam!" A tak jsme se i my, odvážní a pohlední muži z dvou republik v srdci Evropy, nalodili na naši vznešenou Going Loli a rozhodli se vydat pod pirátskou vlajkou na pouť ke Grand Loline a splnit si tak naše sny. Naše jméno je... PEDO KAIZOKU DAN!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
tak já nevim žejo
A vadí ??
mně? ne proč by mělo?.D
- - - All the following scenes are fictional, do NOT try any of them at home - - -
俺たちは。。。 ペド海賊団!
Lolitky, zaječí ouška, uniformy. Poslední slova člověka, který získal všechna tato světská bohatství, Pedo B. Eara, vyhnali otaku všech krajin spoza obrazovek počítačů.
"Moje pettanko? Pokud je chcete, klidně si je mějte! Najděte si je! Všechny lolitky tohoto světa jsem nechal přímo tam!"
A tak jsme se i my, odvážní a pohlední muži z dvou republik v srdci Evropy, nalodili na naši vznešenou Going Loli a rozhodli se vydat pod pirátskou vlajkou na pouť ke Grand Loline a splnit si tak naše sny. Naše jméno je... PEDO KAIZOKU DAN!