punk4ever alebo aj Aladin má FC
takžéééé Aladin je známy spamer alebo aj osoba, ktorá vám dokáže ukázať svetlo v úplnrj tme jednoducho večný optimista
prečo som toto založila?
pretože som chcela spraviť dobrý skutok a pretože Aladin FC ešte nemá takže, stačilo využiť príležitosť inak, čo my dvaja máme spoločné? okrem punku asi nič takže sa pokojne nepridajte, ale myslite na toho chudáčika Aladina, ked´ zbadá že má FC s jedným členom (mnou)
áááááá... ja neviééém čo sem mám napísať obrázok? jasné:
niečo o Alovi??? dobre, podľa mojich infošiek meria okolo 160 cm, váži zhruba 60 kg, veľkosť topánky 41, ááá.... ja neviem, ak niečo zistím, npíšem to sem
jháááááááááj to je akosi málo,že? no čo k tebe zbav sa hanblivosti, to je moje želanie pre tvoj nasledujúci život
...pár farebných detailov na bezfarebnom obrzáku je ako pár svetlých riadkov v temnom dni...
Členství ve fanklubu se ovládá odkazem "Přidat se / Vystoupit" o kousíček níže.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
"takže sa pokojne nepridajte, ale myslite na toho chudáčika Aladina, ked´ zbadá že má FC s jedným členom (mnou)"...
Tak, a náš milý (hnusný, blbý, zlý... prostě někdo, kdo pořád provokoval, že Liberec má dál prohrávat, když se mi zrovna nedařilo -.-" ) Aladin má tady víc lidí, než hromada jiných... Tedy jako ne že by mi to vadilo, jenom mě stále překvapuje, jak je známý (nj, kdo by se divil... takovýho šílence nejde neznát, natož nemít rád )
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Tady nesmím chybět Doteď poslouchám Underground od GOB ^^ ... Jen škoda, že už mě tak jaksi ignoruje, proč ani nevím... Zřejmě má něco proti mé osobě ^^ Nevadí, to už je vedlejší.
krasneee uz som tu xD
tady rozhodně nesmím chybět
velikost boty ježiš néééé, proč si to tu napsala ehm to nic mno, tak já se přidám, ptže s Aladinem se vždycky můžu pobavit, vždycky dokáže zvednout náladu a navíc mě ten ******** přivedl k mojí metalové závislosti..... i ty jeden :D
JE TO TU! Aneb seznam mých FF.Jehéé
Ohohoho smetiaková tvár No tak má Ponyho podporu
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
jeeej on vela spamuje v smetiačiku =D a ma zlatý obrázok =D
Kdo povie krivé slovo na toho roztomilého nemca, toho uškvarím zaživa!