Vložil Aishi Arashi, St, 2010-06-02 16:31 | Ninja už: 5381 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan
Löl .. tohle je moc ...
"Tehdy jsem ještě nedovedl nic pochopit. Měl jsem ji posuzovat podle jednání, ne podle slov. Obklopovala mě vůní a jasem. Měl jsem pod jejími chabými lstmi vytušit něžnost. Ale byl jsem příliš mladý, abych jí dovedl mít rád."
Vložil Minata, Út, 2009-03-03 12:25 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan
Eh? xD
Teda no představa Sakury jako matky... Ty její děti ale musí být hodný... A nebo taky pořádně zmlácený.
„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Löl .. tohle je moc ...
"Tehdy jsem ještě nedovedl nic pochopit. Měl jsem ji posuzovat podle jednání, ne podle slov. Obklopovala mě vůní a jasem. Měl jsem pod jejími chabými lstmi vytušit něžnost. Ale byl jsem příliš mladý, abych jí dovedl mít rád."
.
Toto je definitivně účet tří lidí
ajáj..tu bych nechtela mit za matku
LOL... Sakura jako matka = vražedná kombinace
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Proč tak řvou? Že by chtěli nakojit?
Eh? xD
Teda no představa Sakury jako matky... Ty její děti ale musí být hodný... A nebo taky pořádně zmlácený.
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco