Fanclub Crash x
CrashX konohu zná dlouho, ale zapoměl heslo (kr**én jeden ) takže má nový účet přes, který začal uploadovat svoje FA (do kterých bylo set sakra těžký ho donutit). No je to takovej můj sensei takže díky, že jsi mně vždy, když jsem to potřeboval podpořil a proto zakládam tvůj Fanclub zasloužíš si ho.
Aktualizováno (18.7.2009 v 23:11)
Členství ve fanklubu se ovládá odkazem "Přidat se / Vystoupit" o kousíček níže.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Tak jo no, když jsem to tady založil tak musim říct pár slov proč jsem se připojil do FC Crash X no věc se má takhle on kreslí o moc líp než já a to znamená že se od něj mam co učit (třeba tu trpělivost stravit nad obrázkem 4 hodiny a furt ho vylepšovat) já mam obrázek sfouklej tak za hodinu a půl, ale ta kvalita se prostě pořádně nedá srovnávat takže přeju hodně štěstí do budoucna a snad tě donutim ještě něco nakreslit.
Jo no kreten sem xD na konohu sem zacal chodit snad uz v 8 tride a to uz je nakej ten cas z5...pamatuju si jak se to ti rozjizdelo...zacinalo se srt titlema ( v ty dobe o cz hardsubu nebyla ani para )
Ale ted bych rad podekoval Hormovi ( spoluzak a jeden z mych nej kamosu ) kterej me donutil douploadovat moje vytvory a snad jich bude casem vic ... necekal jsem, ze mi vubec zalozi FC pokusim se ted venovat konoze vic, nez normalne...ovsem prednost ma mlada, microsoft a prace. Tak mi drzte palce priste se pokusim nakreslit hinatu
Teorie je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč...Praxe je, když nic nefunguje, ale všichni vědí proč...
My jsme spojily TEORII s PRAXÍ -> Nic nefunguje a nikdo neví proč MICROSOFT