Vložil Death The Peace, St, 2009-02-04 21:09 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 352 | Autor je: Prostý občan
Tayuya (Aj s Kimimarom) je moja najobľúbenejšia postava,takže obrázok ma dosť potešil!ALE...Mohlo by to byť viac zvíraznené.Tieňmy...Trošku mi tam chýbajú.Ale to je môj názor.Aaj nos mi trošku príde divnejší,ale je to podarené!Lepšie ako "moja" Ino Potlesk!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
hezký, povedlo se
jsem 7. členem 11. konožské strážní divize
nejnovější FA:
moc pekne
1.6 < 500 dní na konohe . Dattebayo ^^
Největší Hinatofil , Hakufil , Gaarafil !!! A téže Hinatafan, Hakufan, Gaarafan xD
děkuju za komentáře a budu se snažit to trochu zlepšit i když se mi do toho nechce Děkuji všem
Tayuya (Aj s Kimimarom) je moja najobľúbenejšia postava,takže obrázok ma dosť potešil!ALE...Mohlo by to byť viac zvíraznené.Tieňmy...Trošku mi tam chýbajú.Ale to je môj názor.Aaj nos mi trošku príde divnejší,ale je to podarené!Lepšie ako "moja" Ino Potlesk!
Krásné! Škoda že to není trochu víc vystínované ale přesto za 10! Dokonalému dílu ani nic jiného dát nejde!
moc pekný :-)hlavně ty oči^^
To je heská Tayuya............ opravdu moc pěkná.........
Ty oči se ti Vážně povedly............
Dan Je nejlepší!(ikdyž má divné jméno)
no... toto je fakt super mne sa to hrozne páči
Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"
Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky
Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...
ta je kráásnáá Tayuyíka mám docela v oblibě ae po tvojem obrázky ji mám ráda xDD kwásnýý 10
Toto je parádne, Tayuya je úžasná postava! Ale dofarbiť by to chcelo...
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Tayušku ja mám moc rada A ty si ju vážne skvele nakreslil
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Je to hezky povedlo se ti to jen jestli muzu mensi kritiku: trosku bych spestril ty oci a vystinoval jinak je to je to good takze za 8
Jééé! Hezká Tayuya... Konečně zase někdo ze zvučné.