Moje obľúbené postavy ;-)
Vložil Crimson Blinky ..., St, 2009-01-14 17:03 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 172
Postavičky by BlinkY . Tu je moja odpoveď na otázku-"Aké sú tvoje obľúbené postavy?"
Výsledek
Skóre: 6.1, Hlasů: 8
Postavičky by BlinkY . Tu je moja odpoveď na otázku-"Aké sú tvoje obľúbené postavy?"
No... ehm, jak už tu někdo psal, je tam moc postav, ale líbí se mi to... ty postavy jsou hezky nakreslené.
dik...jj vsimol:D aj ja som ti uz neco napisal k vianociam..keby sa mi ce citat FF ka tak ti napisem neco k nim
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
kdybych měla vypsat všechno, co se mi na tomhle obrázku nelíbí.... moc by se to nelíbilo Tobě... no... moc postav na jednom obrázku... to nikdy nedělá dobrotu (pokud se to neumí)
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
THX vsetkyyyym ehm:D trom ... a ked budu dalse komenty....dakujem aj tym clenom
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
Blinky!!!! Xc/ Deidei?? Kde je do pekla Deidei! a je to pekne podarilo sa ti to len Sasoridlove oco ti kusa ubehlo ale je to hezke
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
haha:D vsimol som si aj ja:D ale co uz uz sa to neda opravit bo je to tusom:D...a deidei? kto povedal ze som kreslil tvoje oblubene postavy? na deidiho ti z vysoka
toho uz mam rozkreslneheko ako vies...a coskoro bude na konohe hodeny aj s venovanim pre teba nestaci?
Viva la Revolutión ... nie som tu na to aby som komentoval, ale aby som pomohol obnoviť starú úroveň, na ktorú som kedysi nemohol dosiahnuť, ale cvičenie mi pomohlo.....
Jo...tk to je hezkýý !!!!! Mno rada mam Deidaru a Kakasiho hezký obrázek
Jééé! pěkný. já mám taky tyhle lidi ráda.... (ale já mám z Naruta vlastně ráda skoro všecky) Líbí se mi to.