Vložil Reazon, So, 2008-12-13 11:03 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 1043 | Autor je: Prostý občan
Jak jsi prisel na to ze si stezujem na prekladatele??? Umis cesky???
Mluvime o animaci...ANIMATORI ZA TO MUZOU...Stoupla jim az moc slava do hlavy, tak ted tam vali sunky a nechavaj aby to animovali jejich deti!!!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
jeden z nejlepsich dilu ktery sem videl MAZEEEEEECCCCCCCCCCCC xD
Myslim, že Hidan konečně zažil tu opravdovou bolest jak o ní pořád básnil...
konečně je po něm. sem si pořád přál, aby konečně zavřel tu svou h**u. uřvanej, jak malý dítě
ty jo upe hustej díl fakt sugoi těším se na další dattebayo
jeee, ja uz sa tak tesim!!!
Mastný boj Ale se sasukem v příštím díle to bude taky p***l
ta kvalita anime desive upadaaaa...jestli to tak pujde daaal, prestane u me Naruto bejt na 1.miste
jaká kvalita co to tu meleš??
souhlasím s Reazon... Naruto je strašně roztahovaný (tenhle díl vyjimečně ne...) a kvalita animace je děsná!
HUSTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ale jeste semto nevidel ale vim zeto bude husty doufam:-D
No, ale tak za to nemůže tým Konohy, ale ti co to dávaj na NET...
Jak jsi prisel na to ze si stezujem na prekladatele??? Umis cesky???
Mluvime o animaci...ANIMATORI ZA TO MUZOU...Stoupla jim az moc slava do hlavy, tak ted tam vali sunky a nechavaj aby to animovali jejich deti!!!
naruto je fakt mazak a shikamaru taky
Nauto je frajer ale teĎ se těšim na Sasukeho.
tešiť sa môžeš, ale na fillery zmiešané čiastočne s mangou
dobrej díl