Vložil Anniel-zrůda, Po, 2009-02-02 18:42 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan
tak za prvý!! laskavě si nech ty svoje rasistický kecy pro sebe nikdo na to není zvědavej.A taky nikdo nemůže vypadat jako postava z anime, to by musel na operaci atd.Takže sbohem a neurážej jí,chtěla bych vidět tebe...
Vložil Tajwa, So, 2009-01-03 20:26 | Ninja už: 6405 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan
Tak za prvé nech si rasistický poznámky ! a za druhý je tam jasně napsáno:Dementní Itachi .... a pokud jsi tak stupidní že neznáš slovo dementní tak už fakt nemám co dodat !
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
no lool to je snad jedinej itachi co nema ty cary na obliceji az na bradu
:D tohle povzbudí představila sem si Anime Itachiho s tímhle výrazem a padám ze židle
*Lavi. He is pretty cool, you know*
♫MůjsvětDivů♫ **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**
Já si myslím že je to good a jestli má někdo jinej názor tak ho prostě...IGNORUJTE
Máš pravdu! To bude asi nejlepší!
taky negr a k tomu za itachiho vždit itachi kvuli ni vypada jak mag...
tak za prvý!! laskavě si nech ty svoje rasistický kecy pro sebe nikdo na to není zvědavej.A taky nikdo nemůže vypadat jako postava z anime, to by musel na operaci atd.Takže sbohem a neurážej jí,chtěla bych vidět tebe...
deviantart: http://ladyanniel.deviantart.com/
ZRŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮDY!!!! XD
KAMIJO Z VERSAILLES JE MŮJ VOE NEDÁM JASNÝ? n_n
Tak za prvé nech si rasistický poznámky ! a za druhý je tam jasně napsáno:Dementní Itachi .... a pokud jsi tak stupidní že neznáš slovo dementní tak už fakt nemám co dodat !
Sice Itachiho nemam rad ale dementni urazky na moji kamosku si nech jo ?
Přesně tak!!!!
Ach jo... dneska už jsem napsala tolik negativních komentářů.... a k tomuhle taky nic pozitivního napsat nemůžu.
A to ste ji nevideli u nas ve skole ? xD xD xD
hehe! To jo... Já jsem ji měla ve třídě celých 5 let! xD Docela se divim, že ze mě za tu dobu nevymlátila duši!!! xD
To je teda výraz xD
Asi jako já v nestřežené chvíli
Nauč se používat tlačítko Upravit, ať nemusím spojovat tvé komentáře, ju? hAnko
Můj výčet FF, Deviantart