Vložil Anne, Čt, 2008-10-30 22:17 | Ninja už: 6443 dní, Příspěvků: 2292 | Autor je: Prostý občan
Vidíš a mě se zrovna líbí jak svítí ... skoro jako nějaká spešl medic technika Mohlo by to být třeba super nové jutsu proti sharinganu Něco jako "self-blinding no jutsu"
Vložil Anne, Pá, 2008-10-31 13:13 | Ninja už: 6443 dní, Příspěvků: 2292 | Autor je: Prostý občan
No bylo by supa kdyby nakonec sakura musela zabít Sasukeho a jdno jeho oko dát Narutovi a druhé sobě ... hej to byl brutální konec "mise zachraňme temeho"
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
OMJ....uplne jako ziva
Ako ziva
Klikni! :-*
Majkiii, budes mi chybat :-*
Klikus Pekne prosim Mozte napisat aj koment Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF : Návrat...
Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^
nádhera takhlec naádherná holka to je jako sen
ouu dokonalost sama
pekne az na ty jeji oci
Vidíš a mě se zrovna líbí jak svítí ... skoro jako nějaká spešl medic technika Mohlo by to být třeba super nové jutsu proti sharinganu Něco jako "self-blinding no jutsu"
no me nevadi nejak moc ta barva a zare ale vadi mi tvar a velikost tech oci jinak to jutsu neni spatne
No bylo by supa kdyby nakonec sakura musela zabít Sasukeho a jdno jeho oko dát Narutovi a druhé sobě ... hej to byl brutální konec "mise zachraňme temeho"
tohle je krásný..
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Souhlasím