Vložil Reggae -_23_- Tekk, Pá, 2008-10-10 15:00 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan
Děkuji ti hvězdná Yakumo. I když jsem čekal že to pošleš poštou.
Jah Rastafarai blessed all of us. Peace and love.
Heeey meeeen xD
23 is freedom
Life is a bitch, he is not fair. Well, break the rules if you can, he's dont care...
May the Force be with you.
Když se tak člověk dívá na True Blood nemůže nedojít k závěru, že víly jsou strašně hloupá zvířátka... What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Pane jo...;)Krásné za 10
Takova jak dis si slehne tako vanaka sjeta jak se smeje
JAk kdybi rikala JA SEM SE NEPOCURALE JE TO PROSTE KRASNY
Děkuji ti hvězdná Yakumo. I když jsem čekal že to pošleš poštou.
Jah Rastafarai blessed all of us. Peace and love.
Heeey meeeen xD
23 is freedom
Life is a bitch, he is not fair. Well, break the rules if you can, he's dont care...
May the Force be with you.
Když se tak člověk dívá na True Blood nemůže nedojít k závěru, že víly jsou strašně hloupá zvířátka...
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Sqělý...suprový dílo...
seš talent xD...
za 10...
!!!_Z nicku Kankuro18 sem se prejmenoval na A.n.d.r.e.w._!!!
Moje FanArty najdede HERE ;)
O, převelký Jashine, tak jestli tohle není dokonalost, tak už fakt nevím...
Další nádhernej obrázek zavidim ti to jak živá
Páni, opět dokonalost!! Jak Ty to děláš, že je to takhle přesný?? Mě se to nikdy ne a ne povíst... je to skvělý
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
heh po celém odpoledni práce to nemůže vypadat špatně:-D jinak já se chci kouknout na tvé obrázky,ale nějak se mi nechce prohledávat celou databázy:-)
noo, někde mám ještě seznam všeho... pokud seš vážně tak otrlá a chceš se na to mrknout, můžu ti to poslat
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
joooo moooc chci:-)