RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
INO a HINATA wypadaj dobře )) ...TEMARI *GODHICKA*...ae ten zbytek nejhorší SAKURA...taká přeplácaná
T_T proc ja takovou ino na ulici nepotkam
Nyaa
ehmmm u nás by se na takový model nadávalo a pomlouvalo (samozřejmě za zády xDDD)
Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.
No jo místní lidi jsou strašně úzkoprsí
xDD...navíc u nás se to hemží staršíma drbnama takže by to dopadlo zajímavě
Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.
Si dokážu představit. "ani žádnou úctu to nemá! za nás se nosily jinčí oblečení."
Temari je nejlepší
Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.
Taká lolitka Jinak já bych byl pro Sakuru , ale musím uznat že Ino se mi tam líbí víc
dlouhé sukně, to je moje, ale věř, že kdby tam měl někdo kraťase, tak by vyhrála ona
Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.
ještě aby ne
Nyaa
potkat takovouhle zvrhlost na ulici tak snad umru smichy a ze to je nazvany "moderni" neznamena, ze je to hezky.
Tak to ohodnoť body a nech si to pro sebe
To si už napsal nejmín 3x
Hinata je kráásnáá
Mocinko pekkné! Všetkým to sekne...Ino asi najviac ale všetky sa mi moc páčia...až na Temarine topánky xD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Nejvic to sekne Ině=)
Ině to sluší a Hinatě to sluší, ale ostatní moc ne....