RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Moc se mi líbí její póza :3
Sen se stane skutečností až po té, co se skutečnost stane snem...
Nejsem perverzní. Jsem super perverzní. (Jiraiya)
heeeh tak to vypada brutalne pekne:D maximalni skore:D
OMJ! To je naprsoto úžasné! Tento štýl sa mi neskutočne páči...nádhera!
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
pardon..nevím to jistě..ale original styl?? já bych totiž řekla že uř jsem to někde viděla..
Kdysi jsem tu byla, s Vámi krásně snila ^^
Nezapomeňte na mě, prosím, protože já štěstí nosím!
Já myslim to stínování_jinak je to podle předlohy. Ae Arigatou.
!!!_Z nicku Kankuro18 sem se prejmenoval na A.n.d.r.e.w._!!!
Moje FanArty najdede HERE ;)
jeej..hanbaa..xDD..to se moc omlouvám ale je to pěkný xD
Kdysi jsem tu byla, s Vámi krásně snila ^^
Nezapomeňte na mě, prosím, protože já štěstí nosím!
velmi pekne vytienovane
my blogís.. www.kyuuen.blog.cz
nwm sice se mi moc nechce verit ze si to delala ty ale dobry
Tá závist, že? Pozri si iné jeho obrázky a nemáš čo spochybnovat
a súhlasím je to pekneee
"We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we're curious and curiosity keeps leading us down new paths."
Dělal...já sem totiž kluk...jestli sis ještě nevšiml...a podle čeho soudíš...že sem to nedělal já???
!!!_Z nicku Kankuro18 sem se prejmenoval na A.n.d.r.e.w._!!!
Moje FanArty najdede HERE ;)
nwm nejak se mi to nezda ivy zavist v tom neni neboj ale uz to neres urcite se to zda jen me a neni to pravda
to je dobrý hraní...moc dobrý...
super ale trosku dlhsiu ruku by som jej dala inac je to COOL a sugoi
Pěkné