Vložil nightkocour, Pá, 2009-06-05 20:53 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan
omlouvam se že jsem do popisku nenapsal vic. jen jsem chtěl vědět názor na tento obrázek, který jsem našel na internetu. Na netu vyhledavam jen osmy ocaseho, jelikož a protože se mě asi nejvic libí z ocasých.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
hmmmmmmmmmmm.......roztomilý had XD
omlouvam se že jsem do popisku nenapsal vic. jen jsem chtěl vědět názor na tento obrázek, který jsem našel na internetu. Na netu vyhledavam jen osmy ocaseho, jelikož a protože se mě asi nejvic libí z ocasých.
heh neni nahodou Yamata no Orochi byk ??
Yamata no Orochi je had,ale v manze z něj udělali býka nvm proč...
I v Narutovi je to had ... ale je to jenom technika (https://konoha.cz/?q=ninjutsu/yamata ) kdyžto osmiocasý démon je Hachibi a ne Yamato, víte?...
A jinak udělal z osmiocasýho býka (kishimoto)protože si ho tak předstauje (říkal to na setkání ve francii (říkal mi neověřenej kontakt))
kdov ví, ale manga je vícpodle pravdy než anime:-)protože to co napsal kishi je pravda
http://www.youtube.com/watch?v=MzCbEdtNbJ0
Big Bang!
kdo je to SUSANO?
pokud nectes mangu tak nevis pockej si v anime to bude (tak za rok)
další podvod
http://fc40.deviantart.com/fs25/f/2008/068/a/6/Susano_Vs_Yamata_no_Oroch...
www.hadik-ze-zvucnej.wbl.sk
stahuj filmy hry . atd...