Vložil ecelor, Ne, 2008-08-03 23:08 | Ninja už: 6141 dní, Příspěvků: 751 | Autor je: Prostý občan
fakt dobre a mne ani nevadí, že niektorí sa nepodobajú. Pri cosplayoch ide predsa o stretnutie ľudí, ktorí majú niečo spoločné a môžu sa spolu pobaviť o tom, čo iní považujú za bláznovstov (kto mi v okolí uverí, že Naruto je super a nie je to rozprávka pre deti?).
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
fakt dobre a mne ani nevadí, že niektorí sa nepodobajú. Pri cosplayoch ide predsa o stretnutie ľudí, ktorí majú niečo spoločné a môžu sa spolu pobaviť o tom, čo iní považujú za bláznovstov (kto mi v okolí uverí, že Naruto je super a nie je to rozprávka pre deti?).
okrem mna nikto..
slnko, brčko a radosť!
Takhle konan a itachi nevypadaji a tobi ma na obliceji papir
konan nicitel
Třeba ta tvoje Konan měl bejt Deidara..?
ten Tobi je sweet!!!