Vložil Rebel, So, 2013-09-21 10:58 | Ninja už: 4087 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Pěstitel rýže
senpai vite určite kam jdeme???
nikoho nemam kto by sa zaujimal o naruta niekedy si hovorím že som blazon niekedy plačem nariekam. čo ja by som za to dal.ale ked niekomu poviem o narutovi hned sa pustia do uražok moja rodina hovorí že su to gebuziny. ale ja viem že sa mylia ja najdem spôsob jak sa postavit ja idem dalej!!!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
senpai vite určite kam jdeme???
nikoho nemam kto by sa zaujimal o naruta niekedy si hovorím že som blazon niekedy plačem nariekam. čo ja by som za to dal.ale ked niekomu poviem o narutovi hned sa pustia do uražok moja rodina hovorí že su to gebuziny. ale ja viem že sa mylia ja najdem spôsob jak sa postavit ja idem dalej!!!
the best
Jů, ti vypadají jako kreslení Konečně Deidara, co není úplně na peroxidovou Inovskou blond
Chodí šneček okolo, nekoukej se na něho...
Kdo se na něj koukne, toho šneček poslintá!!!
Konečně něco, se má hlavu i patu. Konečně něco, co se mi líbí.
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
ten Tobi je dokonalej:-D
ten Dei je skvělýý....ale taky holka:(
konečně kloboučky s korálky za to máte u mně plus
Hezký, povedený...!
ma genialnu parochnuuu kua kua tak mat taku tiez:D
tobivypadá jak kdyby měj hubu naplácanou medem *lol*
trochu mi to přoipomíná horní vrstvu u zákusku vetrník
Foxtrot Uniform Charlie Kilo...
tenhle cosplay se mi mco líbí,hlavně dei dei,je to povedený