Titulky Naruto Shippuuden 059
Naruto Shippuuden 059 je přeložen. Překlad je od Kitsune a Prasátka, časování od Floyda. Stahujte zde:
- Extertní SRT titulky
- Torrent MKV
- ZIP (MKV) RapidShare část 1 | část 2
- Uloz.to
- Uloz.cz
Další epizoda s názvem Kolo štestěny bude zase za týden. Dnešní díl je opět v lepší kvalitě (856x480), proto má soubor trošku větší velikost.
Nezapomeňte nechat torrent spuštěný co nejdéle, pomůžete ostatním stahovat!
Naruto zase nezklamal, propadl se do neznáma a je zase sám (když nepočítám jeho domácí zvířátko Kyuubi ).
no ja som to pozeral na starom dobrom Media Player Classic a nesekalo mi to tu si ho stiahnete http://www.stahuj.centrum.cz/multimedia/multimedialni_prehravace/media-p...
Jo ten jede parádně...
nejlepší je když je to na netu http://www.megavideo.com/?v=L832MBR4
NO ZASE DIKY ZA DOBROU QUALITU ( TO NEUMITE NAJIT JAKEKOLI VIDEO CO SE NESEKA CHYTRACI )
no tos necumte na me tak blbe ne?
Ty už ma tu pekne s**eš, na všetko nadávaš nič sa ti nepáči. Vieš čo nepáčiš sa ani ty mne, takže ak to niekedy poriešim BANom tak sa nečuduj. Ak vieš robiť lepšie nech sa páči prasátko si určite nechá poradiť.
A ak ti to video seká tak musíš zmeniť mašinu, ako viem, že tamagoči nezvládne H.264, tak radšej urob upgrade na kalkulačku (nejakú lepšiu, ktorá vie aj odmocňovať) a tam ti to pôjde v pohode.
no tak toto bolo dobre
Sak ked si taky chytri chytrak tak si najdi sam video a aj si ho preloz a nemusis tu pisat taketo somariny. + fakt neviem co to uz mate za krabice ked vam to seka, mne to ide ako po masle a to nemam bohvie ake PC
Mě se to taky seká ale nevadí mi to taky b se na to Prasatko-sama a spol. mohli vykváknout a ty bys to musel sledovat japonsky.
Už jsem tu přes 1000 dní. To už jsem docela starousedlík ne?
Můj nový avatar = nová závislost: Yuusei Fudo z Yu-Gi-Oh 5D's
muzu se zeptat, co mate za PC? protoze ja zadny takovy problemy nemam (testovano na core2 duo 1.2GHz a Athlon 64 3000+) mozna je problem s prehravacem (na nekterych PC chodi pomalu VMR7/9 Renderless...
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Moj pc parei medzi tie staroveke, 1100MHz celeron, 768MB Ram a na tom WinXP.
Videa v H.264(x264) mi dakedy strasne sekaly, ale od kedy som si spravil vlastnu kompilaciu filtrov ide to v pohode.
Ak je system pekne optimalizovany tak videa idu jedna radost.
Tymktory maju silnejsie PC a predssa im to nejde odporucam preinstalovat system, alebo aspon si vnom urobit poriadok.
Ak nemate skusenosti s filtrami tak odporucam niektory z tychto codec packov
1. K-Lite Codec Pack
2. Combined Community Codec Pack
Mne se to tky neseka... Nevim, co mate za PC.
no vůbec se neseka asi maš nekvalitní compl
ty chytroline mozna to je tim, ze mas misto pocitace kalkulacku...cmuq
nevim, co presne myslis, ale zrovna tohle video neni trhave. (mozna nepatrne kolem 13 minuty). pokud se ti to nejak seka, tak mas asi brakovej pocitac...
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
rozhodne lepsi dil nez celejs pecial n1 work
Lidé nesnášejí bolest. Tak proč touží po lásce, když bolí?
jestli to nechete stahovat tady to je http://www.megavideo.com/?v=L832MBR4
mě se to teda neseká a zvuk mám taky perfektní......jinak překlad fakt super ale díl byl slabej......zase abych čekala na další to ani nebudu spát chjo....
To je strašné!!Strašně se mi to seká! A kvůli tomu je i zvuk zpomalený! co já budu dělat...
to mas bud hodne pomale PC (tj pod 1GHz) nebo spatne nastaveny prehravac (jaky pouzivas?)
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Ten nový Opening je super po prvním openingu zase jeden z tech lepších
do pr... tak to je hodne trapna chyba *stydi se*, hlavne ze to kontrolujeme 3 lidi a word...
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
nechape jak to mozete tak rychlo prekladat.....ale som rada mooooooc dekuji
Dekuju za jako vzdy skvely preklad! Skvela prace
Hej trochu jste zamluvily ten problém s trháním obrazu. Jsem jediný nebo to zaregistroval i někdo jiný?
Prostě místo plynulého obrazu ve scénách kdy jde kamera třeba dolu to poskakuje narozdíl od předchozích dílů 1-56 shipuudden.
staci koukat. dyt jsem ti na to dole odpovidal
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Já si teda ničeho nevšim
Už se těším jak se na tento díl podívám ^^
Arigato za rychlý překlad
No nic moc čekal sem od tohoto dílu opravdu víc
To je super, že už je přeloženej novej díl, je to tu fakt rychlý. Super