Manga 397
Po menších komplikacích přeci jen vychází...
397: Ten muž, který zná pravdu
Menší změna je akorat v tom že o překlad se postarala hAnko...tím se omlouvam Alucardosamovi...ale když neni schopen odpovědi;)
Po menších komplikacích přeci jen vychází...
397: Ten muž, který zná pravdu
Menší změna je akorat v tom že o překlad se postarala hAnko...tím se omlouvam Alucardosamovi...ale když neni schopen odpovědi;)
skvela manga!! moc diky!!
Mám jeden dotaz, Amaterasu by mal horieť 7 dní a 7 nocí, túto teóriu podporuje aj to že aj po Itachiho smrti stále horel okolo miesta súboja ( viď manga predchádzajúci diel ) tak ako je potom možné že Tobi/Madara ho okamžite zahasil potom čo ho Sasuke zasiahol. Veď keď ho zasiahol on len padol dozadu a za malý okamžik sa vrátil. Neviem si to dosť dobre vysvetliť ak to niekto vie nech sa ozve.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Amaterasu dokázal uhasit i jiraiya. Sice mu to chvíli trvalo, ale to bylo tim že nevěděl co to bylo.
To chápem Jiraiya ho ale zapečatil pečaťou ohňa, a uzatvoril do zvitku ale mňa zarazila tá rýchlosť ako sa tam hneď po zásahu ukázal bez poškodenia, ale asi to má ukázať jeho nesmiernu silu.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Madara vie akukolvek cast svojho tela presunut do inej dimenzie a tak sa vyhnut zasiahnutiu
Madara je asi nejsilnější Uchiha o kdy žil a o tajemstvích sharinganu a jeho technikách asi ví dost aby je dokázal odvrátit
Tak madara povedal,ze keby itachi vedel o nom vsetky tajomstva tak by bol uz prave mrtvi.Tym asi myslel to ,ze itachi nevedel ,ze sa madara vie premiestnopvat v priestore a preto si myslel ,ze bude stacit iba to,ked ho saske zasiahne amaterasom.
Hmm
Byť dementom je ťažké, pretože konkurencia je príliš veľká!
s tím Itachim si to asi moc nepochytil
a s tím Kakashim
s tim Itachim sem to pochytil citam mangu ale nejde mi to do hlavy lebo to este neni kompletne vysvetlene
a s tim Kakashim
Byť dementom je ťažké, pretože konkurencia je príliš veľká!
ale aj tak si musime uvedomiť, že cez všetky tieto konflikty vzniknu iba dva konce a to buď naruto bude hokage, alebo nebude
Někdo tu je boreček, někdo borec, někdo tu je blbeček, někdo blbec
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
O.o na tři lidi by mi to sedělo, kdo je čtvrtý?
Mě to napadlo když sem četl to " ACH JO STE PROSTE BORCU!!!!!!!!!! "
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
ACH JO STE PROSTE BORCU!!!!!!!!!!
JOO MOOC DEKUJU ZA PREKLAAD..NEVIM CO BYCHOM SI POCALII...BORECKOVEE!!!
PAINFUL!!!!!!!!!!!!!U MANGY BRECIM VIC NEZ U ANIME...
-strasne to boliii...Itachi umre(samo myslim Anime)
nějak jsem tušil že to nebude jen tak...nakonec je z něj hrdina..hukot
bolo to zaujimave co sa dozvedel o itachim
Tak lidi, Naruto je, tedy myslím,v háji, teď už vůbec nemá šanci dohnat Sasukeho...nemá ho už šanci zastavit...nejen, že Sasuke ovládal docela slušný počet Oročimarových technik a s mečem to umí snad líp, než ninjové se specializací na katany...ale teď když už disponuje i očními technikami Itachiho, tak vzdávám upřímnou soustrast Narutovi...jestli ten je vyvolený, tak já sem svatej...a teď se spíš přikláním ke Kabutově názoru, že Naruto je fakt ubohej... A to sem Narutovi věřil...
A není to náhodou tak že když umřel Orochimaru že už Sasuke nemá ty jeho techniky a Itachiho techniky jsou pouze vázaný na příslušnou podmínku (Amaterasu ve chvíli kdy uvidí Tobiho sharingan). Tak si to aspon myslím já a konečně je přerušený pořád jenom levlování pořád nahoru od boje s Deidarou Sasukeho schopnosti klesají ( neumí lítat a ztratil Orochimara).
Toto vše je pouze moje domněnka a doufám že mně za to nezabijete.
Prosím? Vyvolený znamená něco jiného než nejsilnější, i kdybych připustil, že Sasuke může být silnější než Naruto. Narutův limit je neznámý a pravděpodobně asi nejvyšší ze všech shinobi- nikdo se nemůže stát silnějším- kvůli jeho nezlomné povaze a objemu chakry, který mu dovoluje používat tu tréninkovou metodu. A až se dozví, že je synem největšího génia všech dob, třeba se mu i rozsvítí:) No, ale abych se vrátil k vyvolenému- vyvolený může být jen někdo s neuvěřitelnými povahovými rysy, kterými Naruto opravdu vítězí a nikdo se mu nemůže rovnat- v citu pro spravedlnost, přátelství a touze po výhře.
PS: Ta nadřazenost Sharinganu, která je v posledních dílech ukazovaná je jen přirozená a Sasuke je určitě neuvěřitelně silnej, jenže Sharinganová bublina zase splaskne a pokud dojde k souboji Naruto vs. Sasuke(snad ne! snad přijde Sasuke na kolenou a bude prosit o odpuštění- i když mám Sasukeho rád), tak to bude opět vyrovnaný, jenom se oproti minule bude otřásat země v základech, protože destrukční schopnosti těch dvou bláznů... Jenže k tomu podle mě nedojde- Naruto a Sasuke mají společného nepřítele, toho který zabil jejich rodiče, celou rodinu(jo, za smrt Itachiho i klanu může Madara a za smrt Minata a Jirayia taky) a vážně jim zkomplikoval život(Naruto musí žít s Kyuubi). Madara musí zemřít, rukou Naruto a Sasuke musí odstranit jeho trapné přisluhovače
no netroufam si rict kdo je silnejsi ale kdyz se po tolika letech stretli tak sasuke dal narutovi na p***l naruto se kvuli tomu naucil techniku ktera je schopna zabit naruta a sasuke zas absorboval orochimara + mangenkyou sharingan by Itachi a kdyz dokazal madara ovladat kyubiho proc by to nedokazal sasuke
zemre kombinaci Chidori Nagashi a Rasenshurikenu a potom ho oba dorazi na jednou s Rasenganem a Chidorim... za nimi povrazdena vesnice po jejich boji... Sakurina hlava u Sasukeho nohy... jo uplne ten konec vidim
Přesně, naprostej souhlas.
Být vyvolený neznamená být nejsilnější, ale mít k tomu předpoklad. Být silný, to jo, ale proč? Vyvolený je v tomhle případě ten, kdo tu sílu k něčemu využije. Navíc, síla není jen množství chakry, ale i odhodlání, odvaha, cit. A toho všeho on má až přemíru. Zoufale chce chránit ostatní, má sen, něco na čem mu moc záleží, a to ho požene dál.
Naproti tomu Sasuke je na tom jinak - jeho touha je někoho zničit, neuznává přátelství, nechrání nikoho. Je to jeho přesný opak, jako dvě poloviny temná a světlá, a kdyby se spojily...když už mají toho společnýho nepřítele....
Ale dost, už začínám žvanit.
jo taky souhlasím , naruto se vypracovával od nuly a dosáhl toho že je uznávaný , jak říkáš on tu sílu využívá k ochraně přátel a splnění svého snu na to být vyvoleným má povahu
a kde (v ktorej casti) bolo o tom ze je vyvoleny?
Kolem 382, tuším
CTES MI MYSLENKY...PRESNEJIIC TO RICI NEJDEE...BOREEEC
Úplně souhlasim!
To že je vyvolený znamená, že je předurčen k tomu změnit svět k lepšímu. Ne porazit Sasukeho.
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco