Kiba and Akamaru are rebels ;)
Ahoj mami,
píšu Ti, abych Ti vysvětlil, jak se co má. Tohle je pohled s Havaje, kam jsme s Hin jeli trávit svůj čas.Museli jsme zdrhnout tajně, protože oba jsme věděli, že by jste nás nepustili. Letěli jsme první třídou a teď jsme v čtyřhvězdičkovým hotelu u pláže ubytovaní. No půjčil jsem si na to tvou kreditku, doufám, že se moc nerozčílíš. Jinak jsem si tu sehnal skvělou práci fotomodela a udělali se mnou rozhovor v Top Dívce, kde je i můj plakát (odebírá to Hana). Akamaru se stal hvězdou filmových prken a teď pravidelně vystupuje ve večerní show "Náš miláček", kterou naši psi tak milují. Rozhodli jsme se s Hin tu zůstat natrvalo, jelikož vrátit se domů by se rovnalo sebevraždě a nám se tu líbí. Tak ahoj, brzo zase napíšu.
Tvůj milovaný syn
Kiba
Jinak doufám, že se obrázek líbí
Výsledek
Skóre: 8.3, Hlasů: 8
Tk to je dobrý
Náhodou to neva. Teda aspoň měxD. Hlavně to neposlintej moc jinak oríka natebexD. Dattebayo. Mooc pěknej obrázek=).
Tak bez jo? Tak to nevím jestli bych zvládla. Buď bych se uchlámala, nebo to celý poslintala ,a pak by jste už s toho nic neměli!
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!
Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert.
Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas
Mám ho v plánu společně s Hin Ale stejnětam s něho moc nevynikne To abych si teda hledala nějakou vyhovující předloho Kiby v pla vkách!
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!
Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert.
Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas
Ked žiadnu nenájdeš, možeš aj bez
"We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we're curious and curiosity keeps leading us down new paths."
Ano ano!! souhlasím
Tak to je fakt mo hezoučké btw. Kiba fotomodel v plavkách...toho kreslit nebudeš??