Tady Linka fňukání.Po zaznění tónu prosím předejte svůj fňuk.
Jednou jsem v hodině ájiny řekla že Naruto není pohádka...a od té doby každý den ve škole od jednoho kluka slýchám: ´Naruto není pohádka!Naruto je legenda!!!!!´ Ten nevinný hoch ani neví jakou má pravdu ^^.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
až na tie vlasy je to dobré
Jashin killed god.He is the KING&we are the champions.I am a pure blood vampire,I was born to KILL misbelievers!!
Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ
"Žij, užívej si života a žij"
Kde končí hip-hop začína IQ.
Jsem upír... kdo je víc?
Dobré dievčatá sa dostanú do neba...zlé všade
že polnišová zomrela soooom xD
OMG!to ji asi Dei hodil na hlavu svou vybuchujíci papírovou hračku ne?...ale jinak je to v pohodě:)
Deidara ?? NEEE
Ten kdyby to viděl tak by jí tu hlavu rovnou ustřelil
ujde...
Lol xD Ona vyzerá ako Polnišová...xDDDDD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Já nevím...Temari s afrem...xDDDD
Moje FAs:
FAs by Emily-chan.
Btw, Budu opravdu moc ráda když se stavíte a třeba i napíšete nějaký comment ^^.Záporná i kladná kritika vítána ^^.
Hrdá členka FCs:
Kishimoto Masashi FC
Tady Linka fňukání.Po zaznění tónu prosím předejte svůj fňuk.
Jednou jsem v hodině ájiny řekla že Naruto není pohádka...a od té doby každý den ve škole od jednoho kluka slýchám: ´Naruto není pohádka!Naruto je legenda!!!!!´ Ten nevinný hoch ani neví jakou má pravdu ^^.
Není to špatný...
mě ty vlasy pripadaj jak trochu hipieszácký
ty jo, kde všichni berou tak skvělý oblečení...
wow..povedenej cosplay..ale vlasy má jak kdyby dostala zásah proudem...ale v obličeji je to celá Temari..
Súhlaim s vami tie vlasy má ako po druhej svetovej vojne
čiže po výbuchu
ty vlasy vypadají jako z 80 let
Moje povídky:
Stanovačka
Moje "díla"
http://147.32.8.168/?q=node/46112
Gaara
Chibi Gaara and Naruto
ale jinak je to povedeny
kdyby si trochu upravila ty vlasy, tak by to bylo good