Jediný a pravý Madarofil, aký existuje.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^ Sorafay spí. Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
Vložil Hanako, Út, 2008-03-04 22:57 | Ninja už: 6242 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan
nemám ho ráda nemám... konec konců se to brzy objeví i v m FF^^
nedá se ale říct,že bych měla Itachiho ráda o moc víc...(taky nedopadne moc dobře,chudák)
prostě... já budu nadosmrti věrná Orochimu*-*
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Jde se slaviiiiiit!!!! xDDDDDDD
UMĚNÍ JE VÝBUCH!!!
"Sumo zápasník opravdu přišel do mého bytu a střelil bazukou do zdi.
Veřejná dekapitace Uchihy Sasukeho. Popcorn a cola 50% sleva.
To mu trvalo...
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
ten sasuke ma jake chlpate nohy....(detail)...inac myslim ze konecne.....
Yes yes yes!xD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
(alebo keď dojdú nápady čo sem dať )
ludkovia nejako to urychlujete XDD
jooohoooo.... jdu slavit xDD můj sen se splnil!!! to je věc xDD
a lidi.. koukněte na ty jeho nohy xDDD LOOL
Tak a jdeme na to.... xD
ááááááááááááááááá *slint*
Gaara! Moje první láska z Naruta.. a tak to asi i zůstane xDD
Nic bych na něm neměnila :-*
PS: JE JENOM MŮŮŮŮŮŮJ!
------------------------------------------------------
Další moje FAN postavy
Jooo.. Sakura je prostě kočka xDD Mám ji ráda, a ať si říká každý co chce.. prostě je best!!
No a samozřejmě, že tu nesmí chybět i Naruto Druhá láska
A mimochodem.... !! Sakura skončí s Narutem!! Žádný NARUHINA!!
+ =
Hmm.. Uchiha Madara.. nebo pro některé i Tobi.. Fakt mi leze už krkem a strašně se těším, až mu Naruto nakope P-R-D-E-l !!! xP
Enma Ai z [color=red]Jigoku Shoujo je nejlepší! [/color]
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
Na mrtvého moc nevypadá- spíš jako by právě skončila vyčerpávající hodina výtvarné výchovy.
Eh, konečne... xDDDDDDDDD
Výstižné, že?
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
konečně xD na to čekám tááák dlouho... a ted se mi to splnilo xD a tky mi pošlete pozvanku xD
Feed Me!Adopted from Valenth
konecne taky jednou
A Naruto se Sakurou to šli oslavit
Sakra!A mě tam nepozvali!
A já se "náhodou" přidal
Heh, možná se tam taky objevím...
A nesmíte mi zapomenout poslat taky jednu pozvánku
i bez pozvánky přijdu! Mimochodem »kde ho zakopem? Pohřeb hradí Itachi jasný?!
Itachi mi setri na nowe ferari taze nemoze zaplatit pohreb....
konečně spravedlnost
Nemá tam Sasuke nějak moc chlupatý nohy?
njn. Nikdy jsem si ještě nevšiml, že v Narutovy jsou legitimační vizitky (viz Sasukeho hrudník)
To není vizitka....to je psaníčko od Sakury,která šla hned páchat sebevraždu
Nebo to šla zapít Poďme sa taky ožrat XD XD XD
Mnoooo taky bych šla zapít Sasukeho smrt xDD byla by to velká událost
POčkejte na mě!
Jup, jup, jupííí, jupí, jupí, jupíííí! Jup, jup, jupíííí! Jupi, jupi jup!
No konečně!
Hmm tady ho někdo nemá rád (neřikám, že já ho miluju, ale ty jeho řeči uplně žeru )
nemám ho ráda nemám... konec konců se to brzy objeví i v m FF^^
nedá se ale říct,že bych měla Itachiho ráda o moc víc...(taky nedopadne moc dobře,chudák)
prostě... já budu nadosmrti věrná Orochimu*-*