95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
Homepage: http://sssaaasssuuukkkeee.blog.cz/ - Nejedná se o blog o Sasukem!!! Adresa je čistě náhodná (holt, v dnešní době dá práci sehnat si adresu, která není zabraná)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Já už to někde četla česky na blogu, ale už nevím kde
jinak super doujinshi :DD
http://nanachan.blog.cz/1007/komix-sasusaku-kunai - po dvou letech usilovného hledání jsem ten překlad našla . Hledala jsem ho sice v AJ, ale nakonec se objevil dřív ten v češtině
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
Homepage: http://sssaaasssuuukkkeee.blog.cz/ - Nejedná se o blog o Sasukem!!! Adresa je čistě náhodná (holt, v dnešní době dá práci sehnat si adresu, která není zabraná)
joo obrázky jsou to hezký no
co je tam asi napsaný XD
Jak si tak člověk čte své staré komentáře, říká si na co proboha myslel, že tohle napsal!
hej lidi nemohl by to pls nekdo prelozit???
Requiescat in pache B*TCH!!!
lele =D todle je z nějakýho dílu, který neznám, bo co? =D je to totiž supeeeeer =D
Spíš nějaká doujinshi
echm..mluvíš s naprostým amatérem..takže...co to je to doncosi? =D (já vím, beelbej dotaz, ale já to fakt chcu vědět =D)
asi jsem taky blbá...ale taky nevím....
Je to amatérká manga, případně manga od fanoušků
Je to úplně kouzelný, ne?
nennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeee