Vložil kasumi-chan, Po, 2008-08-04 00:57 | Ninja už: 6078 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan
no tak....je to ozaj divne a stale nemozem prist na to co to ma na tom krku (celenka to byt nemoze ved keby to da na hlavu...to ani na hlavu dat nemoze....)nechapem niektorych ludi...ale nahodou sa mi paci to sede ci ake co ma na tricku vacsina cosplayarov (99%) ma nieco z bielej latky a mne sa to vzdy v anime nezda ze je to latka.....
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Nesnášim Japonce. (Kromě těch kteří vyvinuli Naruta )
nedodělané a podprůměrné... palec zlomen o zem
no tak....je to ozaj divne a stale nemozem prist na to co to ma na tom krku (celenka to byt nemoze ved keby to da na hlavu...to ani na hlavu dat nemoze....)nechapem niektorych ludi...ale nahodou sa mi paci to sede ci ake co ma na tricku vacsina cosplayarov (99%) ma nieco z bielej latky a mne sa to vzdy v anime nezda ze je to latka.....
jedním slovem HNUS