Vložil Vovsik, St, 2010-07-28 14:50 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad
podle mě to je proto.
Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.
“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”
Vložil TI, Čt, 2008-01-17 21:47 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan
ten paroháč je Rikudou sennim protože kdyý ste četli mangu tak tam byl obrázek když Jirayia mluvil o zakladateli světa a mel tam černej obr. a byli tam videt ty rohy
Vložil Vovsik, St, 2010-07-28 14:58 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad
Mýlíš se, Tsunade a spol. se také nazývají sennini a ne sanini. A tři ninjove to znamenat nemůže, už proto, že Naruto nazývá Jiraiyu Ero sennin (Zvrhlý poustevník). Kdyby mu říkal tři zvrhlý ninjové, tak by to bylo trochu divné.
Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.
“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Je to Rikudou Sennin lebo ma nahrdelnik s siestimi Magatama
http://iqtestzdarma.cz/lib/iq-image/testiq.php?code=PzM=&new=1"
Pěkný Rikudou Sennin, třeba tak vypadal. Škoda že opravdu známe jen jeho siluetu.
Neviem koho je brat, otec, alebo aký ma sharingan používa ale tie rohy sú parádne...
osobně si myslím že ten Rikodou je podstatně zajímavější než Madara
OK POSTAVY FAJN ALE NECHAPEM CO MAJU SPOLOCNE
podle mě to je proto.
Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.
“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”
Súhlasím s Ketsu, čo tam zavadzia???
Ale mu to tu pristane... S tým jeho zvláštnym výrazom na tvári...
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
uhni, nevidím na Madyho!! XDD
Můj Valenth
Ten nalevo . to je přece ten s tym RAIGANEm. TEn první co ho měl.
V ktorom diely magy bol ten nalavo?Precital som celu mangu,ale este som ho nevidel.
Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.
Pokud je to ten koho myslím (brácha Madary), tak ten v manze byl v těch úplně posledních dílech
můžeš to upřesnit
ten paroháč je Rikudou sennim protože kdyý ste četli mangu tak tam byl obrázek když Jirayia mluvil o zakladateli světa a mel tam černej obr. a byli tam videt ty rohy
no ten paroháč má spíše meč na zádech ta prokletá pečet je spiíše ku Madarovi
ten paroháč má na zádech něco,na čem je znak prokletý pečetě
Podla mna je to rokudou sennin
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
veru to bol demon ktory zobral na seba ludsku podobu
je to mandara a tengo a nebyl to demon...
nemoze to byt uchiha madara a jeho otec demon tengo
je to Madara a první nositel Rinegenu a stvořitel světa Rikodou ale co máji společného to mi pořád uchází, nevyvracuji že je to jeho otec
to je uchiha madara a první nositel rinneganu..
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
united-gamer napísal:
Volal sa Rikudou Sennin...koho to meno pripomína
stop trollin man!
mě to méno nic nepřipomíná ale slovo sennin znamená poutník volně přeloženo podle toho byli asi sanýni - Tsunade a spol.
Sanini jsou spojení slov san a nin ,v překladu to je Tři ninjové ,takže se seninem to nemá nic společnýho
Mýlíš se, Tsunade a spol. se také nazývají sennini a ne sanini. A tři ninjove to znamenat nemůže, už proto, že Naruto nazývá Jiraiyu Ero sennin (Zvrhlý poustevník). Kdyby mu říkal tři zvrhlý ninjové, tak by to bylo trochu divné.
Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.
“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”