Vložil Anne, Út, 2007-12-04 18:36 | Ninja už: 6446 dní, Příspěvků: 2292 | Autor je: Prostý občan
Jezish ... já vám to snad přejmenuju ... ale mě to pořád víc připomíná Itachiho ... možná to je tou spoustou rudé barvy ... k Orochimarovi mi nějak tedy nesedí ...
Vložil Vân, Út, 2007-12-04 11:07 | Ninja už: 6241 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan
proč je v názvu sharingan, když ho tam nená aktivovanej? (pozn. název je super, ale mám pochybnosti, jestli je to vůbec Itachi natože jesli má sharingan)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
moc hezký .
mě připomíná Kaname Kurana z Vampire Knight... ale ať tak nebo tak, obrázek je to krásnej...
ic proti ale je to FeiLong z trochu jiného žánru...a mangy
Jezish ... já vám to snad přejmenuju ... ale mě to pořád víc připomíná Itachiho ... možná to je tou spoustou rudé barvy ... k Orochimarovi mi nějak tedy nesedí ...
proč je v názvu sharingan, když ho tam nená aktivovanej? (pozn. název je super, ale mám pochybnosti, jestli je to vůbec Itachi natože jesli má sharingan)
mlask
fakt je to Itachi?
nevypada na to co - ta hlava je takova "uzsi - protahlejsi" a nema ty "kruhy" pod ocima
The Bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
[!ctete pravidla fora! ][ test my taste on last.fm]
The Bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
me to osobne pripomina spis Orochimara...no nic proti
presne...aj podla mna sa skor podoba na orochimara
rozhodne by to byl sexi Orochimaru
So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.
ehm........
sry, stratila jsem se na cestě životem......
*muck* páni^^ hezýýý